Alla inlägg under april 2013

Av swedenbitch - 12 april 2013 09:08

Idag bär det av till mamma en sväng <3 Var längesen vi sågs faktiskt. Ska bli skönt å komma dit å bli lit bortskämd faktiskt :-)

Sen bär det av till Bollnäs då det är jobb i helgen. Åk tebaka te Gävle på söndag. Sen jobb igen på måndag.
Sen är jag ledig några dagar å då blir det fullt ös igen.
När man väl är ledig så e man upptagen ändå.

Städa lit å fixa å försöka att träffa mitt hjärtat mitt också <3

Nu har ja int riktigt tid me å förgylla eran dag längre, utan nu måst ja göra mig iordning.

Puss

Av swedenbitch - 12 april 2013 09:08

Idag bär det av till mamma en sväng <3 Var längesen vi sågs faktiskt. Ska bli skönt å komma dit å bli lit bortskämd faktiskt :-)

Sen bär det av till Bollnäs då det är jobb i helgen. Åk tebaka te Gävle på söndag. Sen jobb igen på måndag.
Sen är jag ledig några dagar å då blir det fullt ös igen.
När man väl är ledig så e man upptagen ändå.

Städa lit å fixa å försöka att träffa mitt hjärtat mitt också <3

Nu har ja int riktigt tid me å förgylla eran dag längre, utan nu måst ja göra mig iordning.

Puss

Av swedenbitch - 11 april 2013 23:02

Har varit mina bästa vänner idag. Sovit, glömat på teve å slöat hela dagen.
Badat å fulat ner mig hela dan :-)
Skönt de när man e sjuk.

Imorrn blir de en sväng till mamma, å sen reser ja vidare till Bollnäs, då ja ska jobba i helgen.

Ligger nu under täcket å fryser :-( Febern gjorde antåg igen tyvärr :-/
Hoppas den är borta imorrn istället.

Min fina gjorde så jag kunde kolla på film på datorn/telefonen idag :-) Tack hjärtat <3 Önskar dock att du låg Hr bredvid mig istället för å jobbade.

Näe, nu e det dags för denna snorande brud å söva lit.

Tycker om dig så mycket <3
Puss

Av swedenbitch - 11 april 2013 09:21

Då har förkylningen kommit :-/ Hade hoppas på att slippa den iår, men int då.
Jag hoppas jag är bättre till imorgon, då jag ska träffa mamma ?

Idag blir de å vara hemma å ta det lugnt. Skulle hellre vara hos dig å ta hand om dig nu när du e sjuk :-(
Men får göra det bästa av situationen.

Försöka se vad ja ork med idag. Just nu ligger jag framför teven å försöker slappna av, men det går int så lätt :-/
Fryser å svettas om vartannat :-(

Näe, dags å försöka sova lit å hoppas på att febern försvinner

Av swedenbitch - 10 april 2013 11:37

Int mycke å skriv idag faktiskt.
Inget speciellt som dyker upp faktiskt ;-)

Har egentligen mycket som jag vill skriva om, men allt kan man int skriva om.

Jag har turen å ha en underbar, fin människa i mitt liv just nu. Jag är så glad att du kom in i mitt liv när jag behövde det som mest. Du fanns där å lyssnade när jag behövde det.

På fredag ska jag träffa min fina mamma. Har inte träffa henne på ett tag nu, så det ska bli kul att träffa henne.

Mina tankar går till min sjukling som eventuellt ligger hemma i sängen.
Saknar han i alla fall.

Näe, dags å se va som väntar :-)
Puss

Av swedenbitch - 9 april 2013 23:22

Jag får de besked jag vill imorgon. Är dock inställd på ett annat besked, men det får jag ta då

Dagen ha vart okej :-) Haft möte me chefen å de gick bra.
Möte imorrn igen kanske...

Jag vet en sak i alla fall å de e att jag verkligen tycker om dig. Allt känns så underbart. Höra din röst gör att jag får ett leende hihi
Jag känner mig ung på nytt. Allt känns rätt. Ångrar inget faktiskt.
Är gla att du kom in i mitt liv ?

Nu bli de å sova lit, kl ringer om några timmar :-/
Tänker på dig å saknar dig ?

Puss

Av swedenbitch - 9 april 2013 09:34

Idag är det dags för jobb, ryggen får krångla om den vill, men jag ska te jobbet :-) Har lit å fixa på jobbet..

Ligger fortfarande kvar i sängen...
Orkar liksom int riktigt kliva upp än ;-) De va grymt skönt me sövmörgon :-)

Iväg å jobba om någon timme, leta nytt jobb om mötet idag int går riktigt bra :-/ Hem å sova för de vankas jobb imorrn med :-)

Kommer att sakna mina kollegor sjukt mycket i alla fall, om jag väljer att gå
:-( Ni är bäst!!

Tror jag ska försöka mig på att kliva upp å gö lit kaffe, så man kommer igång.

Jag saknar dig å önskar du låg här bredvid mig ?

Näe, dags nu för en dusch å sen kaffe :-)
Puss puss

Av swedenbitch - 9 april 2013 00:46

Men hamnade på sjukan istället :-/ Satsar på jobb imorrn istället å mina två möten då :-)

Dagen började int så bra :-/ Sjukan å få stesolid spruta, sen tebax å få en morfinspruta mot värken :-(

Hem å bröka lit me en vän å sen somnade ja på söffan en stund.

Dagen började mindre bra, men slutade me underbart sällskap :-)
Nu bli de å försöka sova lit...

Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards