Alla inlägg under januari 2014

Av swedenbitch - 31 januari 2014 12:48

Mycke som händ nu så ja hinn knappt me här :-)
Rustar upp lägenheten och snart dags för flytt också.

Dagen spenderas i soffan då de tapetserar om i sovrummet just nu. Snart klar där me och de har jobbat på väldigt bra :-) Duktig denna målare faktiskt.
De blev riktigt bra och de kommer de bli i sovrummet också när det är klart :-)

Sen e det dags å börja städa å ställa tillbaka allt där de stod och koppla in datorn så man har nått å gö en stund innan kvällen spenderas i tvättstugan.

Helgen blir lugn då ja int e helt hundra. Värk och ont i kroppen. Dåligt me sömn några dagar så de ska ja ta igen i helgen tänkte jag ;-)

Näe, dags å slöa lit till innan städningen sätter igång.

Puss

Av swedenbitch - 29 januari 2014 14:21

Jag hänger int riktigt med i svängarna ;-)
Jag ska bli mamma å dessutom flytta.
Allt har gått på väldigt kort tid.
Men jag ser fram emot allt som händer och sker.

De 3 senaste månaderna har gått fort...
Vi träffades och fick kontakt jag inte trodde jag skulle kunna få me någon. Det känns som de räcker du kan se på mig så vet om det är något som bekymrar mig elr inte.
Vi ska ha barn och flytta ihop.
Vi ska bli en familj :-)

Jag är glad och ledsen samtidigt. Jag är glad för allt som händer och sker, ledsen för att min pappa inte kommer att få se sin yngsta bli mamma. Jag vet att han sitter däruppe å ser ner på mig. Och han kommer alltid finns hos mig.

Har varit nere i Gävle sen i lördags och fixat å donat. Vart kattvakt och träffa underbara vänner <3 Ni är ett oerhört stöd för mig. Tack för att ni finns :-)

Nu sitter jag här å försöker att pränta ner lit ord... Tankarna snurrar och de gör även hormonerna :-/

Ikväll blir de mys framför teven me go mat å underbart sällskap <3

Puss

Av swedenbitch - 28 januari 2014 08:41

Igår var jag till Valbo me min fina vän Mycke och shoppade lite :-)
Hittade lit faktiskt så jag e ganska nöjd.
Svårast va å hitta underkläder ;-)
Då storleken är svår att bedöma just pga vissa delar på kroppen växer å hitta något som passar är som att leta efter en nål i en höstack :-/

Men de gick bra. Hittade min storlek å ja höll på dö när jag såg vad de va som passade hihi

Blev två tröjjor å nya skor också. Jag är riktigt nöjd.

Idag bli de Sandviken å träffa fina vännen Linda och snacka lite å sen blir de film me bästa Stefan :-D

Näe, dags å gö lit nytta innan det är dags å bege sig iväg

Puss

Av swedenbitch - 26 januari 2014 23:01

Me allt som ska ske :-) Känns skönt å kommit en bit på väg i alla fall :-)

Missevakt igår till idag, sen träffat en vän å snackat lit skit. Nu sitt ja här å bloggar.

Imorrn blir de shopping :-) Ska bli kul när man ser fram emot de också :-)
Tar me en vän å åker till Valbo å handlar lit kläder å skor. Sen tillbaka å fixa de sista.

Sen ska ja träffa bästa bruden i Sandviken å bästa vännen i Gävle för film å mat :-D

Sen hem å förbereda inför middag me jobbet på torsdag.

Näe, dags för sängen å vila upp mig inför imorgon :-)

Puss

Av swedenbitch - 25 januari 2014 22:22

Men int så långt söderut. Ner till Gävle och Hedesunda. Missevakt till imorgon och sen till lgh och börja packa ner saker å fixa å dona...

Nästa vecka e det dags för shopping å lit fika mys me vänner innan hemfärd :-)
En tur till Bollnäs innan ja beger mig hemåt.

Middag me jobbet på torsdag också :-)
Ska bli trevligt.

Näe, mysa vidare me missarna å glo på teve innan sängen...
Puss

Av swedenbitch - 24 januari 2014 21:35

Träff och inskrivning hos BM idag :-) Allt såg bra ut förutom att ja låg på gränsen för högt blodtryck :-/ Blir en koll me läkarn ang detta tro jag å se om de finns nått man kan göra...
Tid bokad för ul också :-D

Imorrn bär det av till Gävle å fixa lit. Dit å bröka runt lit å träff vänner å familj.
Sen hem å ut å käka me mina kollegor och chef :-)
Få hoppas alla kommer bara.

Trivs med livet som det är och kan int känna mer än lycka <3
Känns som allt faller på plats nu.

Snart dags för flytt å städning av lägenheten också. Men innan dess bli de några turer ner å stöka runt lit

En sväng te mina missar nästa vecka också
å mysa me dem lit :-)
Mattes kärlekar det <3

Näe, dags å förbereda inför en omgång i tvättstugan...
Puss

Av swedenbitch - 22 januari 2014 12:05

Det är några månader kvar, men det är ändå mycket som ska ske innan det är dags.
Mycket som ska planeras och fixas...

Hur ska man hinna med allt å samtidigt hinna med å njuta av tiden som är?

De sägs att det kommer att gå fort, men ändå långsamt..
Jag vet inte riktigt hur jag ska ställa mig till det...

Jag försöker att ändra vissa saker i mitt liv och ta bort en massa som  jag känner inte är bra.

Det finns saker som man måste rensa bort och vissa saker som man sparar pga olika saker.
Men det kommer nog att bli bra till slut i alla fall... :)

Snart dags för en annan att bege sig lit söderut å träffa vänner, familj och dona lite.
Ska int stressa eller göra något som påverkar mig negativt. Jag ska bara ta det lugnt

och hoppas på att det kommer att lösa sig med tiden. 


Sitter å surfar runt lit på nätet å kolla på kläder å lit andra saker..
Jag kommer att behöva nya kläder ganska snart haha
Börjar ju bli lit rund runt midjan ju ;)


ska kolla på skor också, då  det också är något som jag behöver... ;)

Näe, ha de bäst till nästa gång...
Puss

Av swedenbitch - 20 januari 2014 13:45

Ny vecka med nya möjligheter ;)
Sitter här o filosoferar och funderar på vad livet har att erbjuda :)

Året kommer att bli spännande och det kommer att hända mycket nu i några månader. 
Jag tar en sak i taget och jag hoppas på att det kommer att bli riktigt bra till slut. 
Mycket som ska fixas å planeras innan det nya livet kommer till världen :-)


Går nu in i v.12 och det känns riktigt bra :)
Har ett bra stöd från min familj och mina vänner :) De ställer upp å finns om jag behöver något eller undrar över något :)

Har även börjat planerat för en liten fest i sommar, då jag fyller 30 å höst, så är det dags för att ha den innan lillen kommer, då det kommer att bli mycket att göra i höst. Hinner int riktigt me en fest å int. 
Det kommer att bli grillning och lit annat gött till :)
Sen får vi se vart och när det kommer att bli. Men det lutar emot att kommer att bli i Gävle i alla fall.


En resa kommer att ske snart också, till sydliga breddgrader också ;) 

Men men, dags å mumsa i sig nå gött å äta kanske å slänga sig framför teven...

Ha de bäst alla läsare :)
Puss

Skapa flashcards