Alla inlägg under oktober 2012

Av swedenbitch - 28 oktober 2012 21:07

Helgen har varit tuff :-( Jobbig me andra ord :-/ Nu vill ja ha vardag å jobb så man slipp tänk så mycke...

Imorrn e det jobb igen å de ser ja fram emot. Få nått annat att tänk på så kanske även ja kan komma tebaka å bli människa.

Tankarna snurrar å de e mycke som e obesvarat. Förstår int va som blir så fel jämt :-( Får väl hoppas att veckan kan få en att sluta tänka å koncentrera sig på sånt som e viktigt istället.

Jag tyck int om känslan som finns inom mig just nu :-( Vill få den att försvinna å aldrig komma tebaka igen. Stänger dörren å slänger bort nyckeln.

Duschen å sen gräver ja ner mig i sängen.

Av swedenbitch - 23 oktober 2012 16:17

För detta alltså :'( Ja vet int hur länge ja kom att orka innan kroppen säger ifrån ordentligt :-/

Men ja kämpar på så gott ja kan även fast ja har smärtor från helvete i ryggen :-/ Jag måst kanske börja lyssna på min kropp redan nu, innan de e försent. Har två dagar kvar denna vecka, orkar jag??
Det är en fråga som tyvärr bara jag kan svara på å ja vet ju redan svaret.

Annars så ha de vart en bra dag :-) Lugnt å stilla...Mest varit där idag känns de som. Var där fysiskt, men huvve på annat håll...

Nu bli de å söva en stund under resan hem.
Pöss pöss

Av swedenbitch - 23 oktober 2012 06:56

Bestämt mig :-) De blir vaden där ja ville ha den från början...

De kommer att bli så jävla snyggt. Får hoppas att det blir av idag, annars får de bli när det passar bättre. Hoppas verkligen de blir ikväll :-)

Sitt nu på bussen te jobbe å ska dit å bröka idag igen ;-)
Har sagt det förut å säger det igen, har jobbets bästa TL :-)

Näe, söva lit tro ja
Pöss Pöss

Av swedenbitch - 22 oktober 2012 21:31

Uppdatering ikväll...E helt slut som människa :-/ E trött å ha ont så ja e inge vidare bra sällskap heller :-(

Klarade av nästan hela dagen på jobbe, men de gick int fullt ut tyvärr :-/
Imorrn kör vi hela dagen då det bara e emellan 9 - 15.15 :-)
Ska ev tagga mig imorrn också, men vi få se om de bli något först.

Ska göra ett keltiskt kors, men har dock beslutsångest om ja ska ha den på vaden elr på armen :-/ Ska fundera på det under natten tro ha så de blir nog bra te slut....

Näe, bloggar mer imorrn.
Pöss pöss

Av swedenbitch - 22 oktober 2012 10:09

Då e det en ny vecka :-) Med nya möjligheter å nya förväntningar. Jobbe vänter å ja ska ju självklart dit å bröka som vanligt ;-P

Tråkiga i det hela är att en som satt i mitt team byter team å ska sitt i ett annat. Hoppas att han kommer tebaka till mitt team igen :-)
Annars så e de ganska lugnt i mitt liv just nu.

I helgen ska ja va me mina underbara bäbisar i alla fall :-) Saknar dem så de gö ont. Träffar dem int så mycke som ja trodde ja skull gö, men när ja väl träffar dem så e de vi emot världen :-)

Nu måst ja tyvärr bege mig så ja kom iväg
Saknar dig <3
Puss puss

Av swedenbitch - 21 oktober 2012 11:35

Som fan i ryggen :-( Jag börjar ledsna riktigt på detta nu faktiskt. Men ja ska då bita ihop å kämpa mig igen nästa vecka. De kan int va så jobbigt som de sägs, men risken finns att ja blir liggandes nästa helg :-/

Idag blir de lugnt här i alla fall :-) Slöa å vila å kolla på film hela dagen :-)
Dags för frukost men först en sväng ner på affärn :-)

Saknar dig å ja hoppas vi ses snart :-)
Puss puss

Av swedenbitch - 15 oktober 2012 19:51

Lämnar ja denna stad för denna gång. Får säga på återseende...

Kvällen igår var tuff :-( Många känslor som kom fram å de va väldigt tufft :'(
Jag vet int hur det kommer att gå med allt, men jag hoppas i alla fall på det bästa. Mer kan jag int önska mig.
Jag vill elr snarare önskar att livet någon gång kan bli som ja vill. Jag önskar bara att det fanns någon därhemma å väntade på mig.

Någon som kramade en, pussade en och bara fanns där.
Men nu kommer ja hem till en tom lägenhet å en ensam säng.

Näe, dags glöma på teve.
Puss puss

Av swedenbitch - 14 oktober 2012 13:37

Ska se te å gö en ny tatuering när ja kom hem. Få hoppas bara han som gjorde min senaste vill gö den andra ja vill ha :-)

Ska fråg han å se va han säg om de. Ja hoppas de gå i alla fall å att han vill gö den på mig :-) Tro de kommer bli jättebra i alla fall :-)
Ha velat gjort den så länge men gjort andra före tyvärr. Men nu jävlar ska de bli av i all fall ;-)

Snart dags för hemresa också :-/ Jobve vänt på onsdag å ja hoppas de gå bra...
Sakner vissa av mina kollegor å min TL.

Näe, duschen nästa å gö sig lit fräsch tro ja
Pöss Pöss

Skapa flashcards