Alla inlägg den 6 april 2013

Av swedenbitch - 6 april 2013 22:30

Städat, tvättat å bara varit hela dagen.
Myst me gokatten Goliath också.
Å jo, ätit också ;-)

Sen nu på kvällen har ja badad.
Så nu e ja ren å fräsch igen.
Ligger i söffan å slöar me gokatten vid fötterna.
Glömer på teve å funderar lit.

Jag tycker verkligen om dig och vill vara med dig.
Du gör mig glad å vi har kul tillsammans.
Önskar du va hos mig nu. Saknar dig.

Näe, dags å återgå te filmen.
Puss puss

Av swedenbitch - 6 april 2013 13:13

Ska försöka pränta ner lit ord idag me :-)
Igår vart de jobb å ja roade nog alla på jobbe :-D Vi hade roligt i alla fall, vilket e huvudsaken.
Sen vart de å åk hem te mig en sväng.
Invänta sällskap å se Gävle by night ;-)

Vi satt å pratade om de mesta å om livet. Allt känns så underbart när jag är med dig. Du får mig att må bra.
Jag tycker verkligen om dig.

Sen blev de hem å söva lit. Somnade nästan på en gång ja la mig.
Nu e ja uppe å snart dags för städning, tvätta å dona lit :-)

Tänker på dig.
Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards