Alla inlägg under november 2013

Av swedenbitch - 29 november 2013 22:43

Förrens du vet sanningen elr mitt beslut bakom beslutet.

Jag gör mina egna val och väljer själv vilken väg jag ska gå. Ingen kan komma och säga att det är fel om de inte varit eller är i samma situation som mig.

Mina val står jag för fast många kanske tycker det är fel, men ingen har påverkat mig eller fått mig att välja det val jag valde.

Jag tog ett beslut för många år sedan som jag ännu får sota för. Se mig för den jag är idag. Inte för den jag en gång var.

Sluta döm mig för mitt förflutna.
Ni kan döma mig den dagen ni har gått i mina skor och levt mitt liv....

Av swedenbitch - 29 november 2013 18:28

Å ja hinn knappt me själv.....
Men de kommer bli bra när de lugnar ner sig...

Har ett humör som värsta pms kärringen ikväll :-( Förstår int riktigt vrf....
Så kommer låsa in mig å krypa upp i soffan å hoppas på bättre mående imorrn

Jag känner att de finns risk för otrevligt bemöta från min sida ikväll tyvärr, så drför blir de kort inlägg...

Ni hör av er på egen risk ;-)

Av swedenbitch - 22 november 2013 17:21

Å ja ska bara njuta å slappa :-)
Ny jobbvecka på måndag å då måst man vautvilad å redo för att visa va man går för :-)
Sen e de löning på måndag också för de som får lön vill säga...
Själv får ja vänt te december innan lönen kommer.

Jag funderar även på vad ja ska hitta på i jul. Om ja bara ska vara hemma å ta de lugnt kanske. Firar int jul längre. . De slutade jag med när min fina pappa gick bort :-( Det var ett tufft år :-( Mycke som kom emellan å saker som gjorde att ja kände att detta är helvetet på jorden.

Men nu är det en annan tid och min pappa finns alltid med mig <3

Jag har underbara människor runt mig som stöttar å finns där. När jag ligger ner så lägger de sig bredvid å lyssnar på mig. Jag försöker att vara närvarande å finnas för alla, men jag börjar göra mer å mer e jag vill
å int lyssna så mycke på va folk snackar om mig.
Men snackar de skit om de ja bryr mignom, då tar de hus i hehelvete. Har man int sett mig arg tidigare, så lär man gö de då....

Näe, gö lit nytta kanske....
Ha de bäst

Puss

Av swedenbitch - 21 november 2013 21:36

Fbk fick sina 3 efterlängtade poäng ikväll :-) 

Känns skönt å va fbkare ikväll...

Lit skadeglädje också ;-) Brynäs förlorade hihi


Men ska va snäll emot de små pöjkarna ;-)


Dagens inlägg

Av swedenbitch - 20 november 2013 06:38

Att den enkla vägen e den rätta, men det är ju int så. Tankarna kring detta tidigare liv som jag levt känns som en annan person tankar å leverne.
Jag kan inte ha levt ett sånt liv. Det kan int ha vart mitt liv.

När jag ser mig själv idag å vad jag blivit så tror jag att det livet formade mig till att bli den jag är.

Hur hade mitt liv sett ut om jag inte hade gjort som jag gjort. Hade det sett annorlunda ut då. Hade jag varit den jag är idag.

Det börjar närma sig årsdagen för denna brud å jag känner mig stark, men ändå svag på samma gång då jag fightas varje dag.
Det är en inre kamp som jag måste utkämpa och som bara en kan vinna.
Jag har ett oerhört bra stöd från mina fina vänner. Jag känner att så länge jag inte går tillbaka, så kommer jag alltid att ha folk omkring mig som stöttar mig och finns för mig.

Att ha ett socialt nätverk runt sig är väldigt viktigt, för denna kamp ska man int behöva bekämpa själv, fast det mest av jobbet gör man själv.

Jag är stolt över mig själv att jag har lyckats tagit mig såhär långt och jag kommer fortsätta kämpa i både bra å framför allt i dåliga stunder.

Thank you for being in my life <3

Puss

Av swedenbitch - 19 november 2013 21:10

Då har ja jobbar 5 dagar av 7 :-) De har gått bra och de känns bra att jobba också :-) Jag trivs med jobbet och de funkar någorlunda med ryggen också.

Är dock väldigt trött på kvällarn och orkar knappt vara vaken, men jag tvingar mig själv att vara vaken längre pga att ja sover för länge om jag lägger mig tidigt.

Livet flyter på och jag trivs med det som händer just nu :-)
Jag kämpar på och gör så gott jag kan med allt som kommer över mig.

Ibland blir det dock lite förmycket och då har jag svårt att koncentrera mig.
Men jag försöker i alla fall...

Tro de blir sängen nu, för jag känner mig väldigt trött och slut i kroppen...

Miss you <3

Puss

Av swedenbitch - 17 november 2013 23:20

Är denna jobbhelg över å en ny arbetsvecka startar imorgon.
Dock bara 4 dagar, då ja e lååååångledig nästa helg :-D

Så jävla skönt de ska bli å bara slappa å slöa en hel helg å int gö nått alls, utan bara vara å störa runt ;-)

Får se om ja ska störa runt i Gävle elr om ja åk bort å stör runt ;-)
De lär märkas den dagen å den helgen....

Jag vill ha slutet på månaden å så vill ja ha januari :-) Händ mycke spännande då ;-)
Dels bli de en ny tatuering å de kommer de även bli i december :-)
Ska bröka lit mer me min kollega, så han får
fram tummen å gö den...

Dags för sänga så ja ork upp imorrn...
Puss
<3 <3 <3

Av swedenbitch - 16 november 2013 19:00

Å ja överlevde dagen på jobbet :-)
Va en lugn dag å ganska skönt på jobbe faktiskt. De gick bra helt enkelt...

Kvällen spenderas i ssoffan framför film å lit götta till :-)
Tagga inför jobb imorrn å sen på måndag igen.

Slö i både kropp å huvve ikväll...
Känner att huvve int riktigt e me ikväll :-/
De känns som huvvet e totalt tomt :-(
Ingen rolig känsla tyvärr...
Bara å stå ut å hoppas på de bästa.

Näe, film å lit mys
Puss <3

Skapa flashcards