Direktlänk till inlägg 27 januari 2017

Varje dag...

Av swedenbitch - 27 januari 2017 07:06

Är en kamp emot mig själv och mina känslor. Jag försöker skratta å vara glad men jag kan sjunka lika fort som glädjen har funnit sig :-/

Detta med att int känna glädje inför sitt barn är något som jag måste kämpa med varje dag. Det är jobbigt och jag har svårt att acceptera att jag int kan känna glädje :-(

Jag lider och tårarna är alltid nära. Tårarna vill rinna men jag håller dem tillbaka. Jag försöker vara stark och inte visa känslor men ibland orkar jag inte vara stark. Jag vill gråta, vill vara ledsen men det går inte. Jag vill kunna må bra och känna glädje igen.

Detta är en process och en dag, vet jag, att jag kommer att kunna känna glädje igen och kunna må bra.

Just nu får jag försöka acceptera läget och ta en dag i taget.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av swedenbitch - 27 februari 2017 23:17

Vrf känns det som att någon ska hämta våra yngsta för?? Jag gör allt för honom. Leker med honom, pratar med honom, matar honom m m men ändå känns de int som han e min :'( Dessa känslor sliter mitt hjärta itu :'( Det gör så ont i mig att känna såh...

Av swedenbitch - 6 februari 2017 20:40

Å ja försöker me tillförsikt att blicka fram emot nästkommande dag... Tar en dag i taget å försöker att int stressa allt för mycket men livet som 2 barnsmamma kan va stressigt ibland. Man får försöka att prioritera det som är viktigast och försök...

Av swedenbitch - 4 februari 2017 21:49

Jag känner mig sliten och nere som aldrig förr :-( Jag känner inte igen mig själv som det är nu :-( Det är en skrämmande känsla som jag inte kan ta bort men som jag hoppas kommer att försvinna med tiden och med den hjälp jag får. Det är som värst ...

Av swedenbitch - 3 februari 2017 19:16

Idag va de då dags å sätta igång me träningen igen... Ska försöka träna imorgon igen å försöka hålla igång nu. Det är skönt å känner att man gör något bra för kroppen. Nu kanske man orkar mer å till å med kan börja leva sundare sen också... Mina d...

Av swedenbitch - 2 februari 2017 21:50

Imorgon är det dags för möte på förskolan och diskutera sonens tider. Han kommer att få gå längre på förskolan fr.o.m. måndag och detta pga att jag har min förlossningsdepression. Har själv även fått tid till läkarn nästa vecka då kuratorn tyckte...

Skapa flashcards