Direktlänk till inlägg 3 februari 2017

Träning

Av swedenbitch - 3 februari 2017 19:16

Idag va de då dags å sätta igång me träningen igen... Ska försöka träna imorgon igen å försöka hålla igång nu. Det är skönt å känner att man gör något bra för kroppen. Nu kanske man orkar mer å till å med kan börja leva sundare sen också...

Mina demoner höll sig på avstånd en stund idag men de dök upp för en stund sen :-( Man klankar ner på sig själv och det är jobbigt. Igår tog jag ett stort steg och ringde å begärde å få en läkartid, då kuratorn ansåg att de va dags för det nu.
Så får se va hon säger på måndag.

Idag var det även dags för ett möte med förskolechefen ang sonens mertid där. Hon är helt fantastisk förskolechefen och trevlig dessutom :-) Hon tyckte de kändes skönt att vi tyckte att sonen hade utvecklats sedan han började där och de har vi även sagt till personalen.

Ikväll kom även en konstig känsla som jag inte riktigt kan sätta fingret på :-/ Jag vet inte vad det är elr kan inte beskriva känslan heller vilket gör det extra jobbigt :-(

Men jag hoppas den känslan försvinner snart så man slipper tänka på den mer...

Tänker på dig å saknar dig så himla mycket :'(

Puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av swedenbitch - 27 februari 2017 23:17

Vrf känns det som att någon ska hämta våra yngsta för?? Jag gör allt för honom. Leker med honom, pratar med honom, matar honom m m men ändå känns de int som han e min :'( Dessa känslor sliter mitt hjärta itu :'( Det gör så ont i mig att känna såh...

Av swedenbitch - 6 februari 2017 20:40

Å ja försöker me tillförsikt att blicka fram emot nästkommande dag... Tar en dag i taget å försöker att int stressa allt för mycket men livet som 2 barnsmamma kan va stressigt ibland. Man får försöka att prioritera det som är viktigast och försök...

Av swedenbitch - 4 februari 2017 21:49

Jag känner mig sliten och nere som aldrig förr :-( Jag känner inte igen mig själv som det är nu :-( Det är en skrämmande känsla som jag inte kan ta bort men som jag hoppas kommer att försvinna med tiden och med den hjälp jag får. Det är som värst ...

Av swedenbitch - 2 februari 2017 21:50

Imorgon är det dags för möte på förskolan och diskutera sonens tider. Han kommer att få gå längre på förskolan fr.o.m. måndag och detta pga att jag har min förlossningsdepression. Har själv även fått tid till läkarn nästa vecka då kuratorn tyckte...

Av swedenbitch - 1 februari 2017 20:09

Ska jag ta mig ur detta svarta hål?? Det känns som det blir djupare men samtidigt klättrar jag uppåt. Jag försöker att se positivt å acceptera att jag mår dåligt men det är inte lätt. Har min samtalskontakt som jag träffar 1 gång per vecka och so...

Skapa flashcards