Alla inlägg den 26 april 2013

Av swedenbitch - 26 april 2013 22:38

Jag saknar mitt hjärta väldigt mycket <3 Varje gång jag pratar med han hoppar hjärtat <3
Jag är kär :-) Älskar denna känsla jag har i kroppen nu :-)
Allt är underbart <3

Nu ligg ja i sänga efter en dag på jobbe. Upp å jobba imorrn igen å sen e ja ledig :-) Imorrn blir de utgång å sen lugnt på söndan ;-)
Då kommer mamma en sväng, sen överraskning för älsklingen å så avslutar vi kvällen med ett biobesök :-)
Han är underbar mitt hjärta <3

Jobb nästa vecka igen å sen ledig helgen. Skönt faktiskt. Ska bli härligt me lediga helger i maj :-)

Näe, söva lit å drömma om livets goda
Puss

Av swedenbitch - 26 april 2013 05:34

Då e det snart slut på denna arbetsvecka också ;-) Jobb idag å imorrn :-) De ser vi fram emot.
Tråkigt nog får ja inge fredagsmys :-/
Då ja åk te Bollnäs idag efter jobbet.
Då ja ska jobba imorrn.

Men får ta igen den på söndag :-)
Ska mysa me älsklingen, då han kommer att bli glatt överraskad ;-)
Vet att han int gillart, men på nått sätt lär ja kunna visa min kärlek för han, då ord int räcker till <3
Jag älskar han. Tänker på han. När jag int är med han, så finns han alltid i mina tankar å i mitt hjärta.

Ja trodde aldrig ja skulle känna såhär för någon. De bara spritter i mig å ja känner verkligen all kärlek han ger mig.

Btw kollade på MC kläder igår :-) Faen va mycke snyggt de finns alltså :-) Ska ta å fixa lit nya kläder...

Näe, dags å gå te tåge kanske...
Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards