Alla inlägg under juli 2013

Av swedenbitch - 31 juli 2013 21:48

Har kommit hem från en underbar minisemester i Sthlm :-) Var där med Peter, hans bror, hans flickvän å hennes barn :-)
Igår gick vi på stan å kollade runt. Gick i gamla stan å myste tillsammans. Skönt att komma bort bara han å jag.
Sen blev det mat tillsammans allihopa :-)

Efter maten en fikastund med underbaraste Peter, å sen hotellmys ;-)
Sov som en prinsessa bredvid min älskade. Mysigt å sova bredvid varandra.

Gröna Lund idag, men tyvärr så ville inte ryggen vara med :-( Tråkigt att den skulle förstöra en dag där. Åkte djurgårdsfärjan både dit å tillbaka. Sen en matarens på subway å sen var det dags å åka hem.
Trött så ja somnade på bussen lutandes å omhållen av hjärtat mitt.

Nu e ja hemma å slöar i soffan å glömer på teve.
Ska väl kryp ner snart å se om de går att sova...
Men ha det bäst alla därute :-)

Puss

Av swedenbitch - 29 juli 2013 16:31

Mig just nu...
Det är mest tomt faktiskt. Har int många tankar tyvärr. Tänker mest på Peter. Han finns alltid i mina tankar..

Har vart till Viken å träffat min syster. Käkat mat å fikat. Kollat i affärer å snackat. Har några år att ta igen faktiskt. Det var 14 år sedan vi sågs. Det är ett tag så att säga.

Nu bli de hem å dö i söffan en stund. Ryggen tar dö på mig idag :-/ Kommer bli en spännande dag imorrn.

Näe, ha de bäst te nästa gång
Puss

Av swedenbitch - 28 juli 2013 21:52

Dagen har varit så himla värdelös idag :-( Har känt mig värdelös och oönskad :-/
En känsla som jag gärna vill slippa då det går så himla bra med kärleken och allt är så underbart mellan oss...

Vrf får jag känslan att jag är värdelös?? Vrf kan jag int älska mig lika mycket som jag älskar han jag delar livet med??

Jag älskar verkligen Peter. Jag är inte bara kär, utan jag är förälskad i en av världens underbaraste personerna i världen. Min kärlek är äkta. Att jag kan säga "jag älskar dig" till honom är ett tecken på att jag älskar han. Jag ser en framtid me honom. Han är far till mina barn, någon som jag vill sela resten av mitt liv med. Jag vet att vi inte varit tillsammans så himla länge, men det är så jag känner.

Saknar min pappa också :'( Jag vill visa honom hur förälskad jag är. Kunna prata med honom om livet och hur jag ska göra med allt. Det går dock inte då han inte är kvar i livet. Det går inte en dag utan att jag tänker på honom. Tårarna rinner och jag känner mig ensam och övergiven :'( Han lämnade livet för tidigt. Jag vet att han tittar ner på mig och vill mig väl.

Min familj har drabbats av många tragedier den senaste tiden, men jag hoppas verkligen att vi är på rätt väg nu och att vi får leva många år tillsammans.

Jag vet int vad jag göra med allt som händer i mitt liv. Jag vill kunna prata om allt med han ja delar livet med, men vissa saker är svåra för mig att prata om. Vrf kan jag int prata med han?? Jag vill dela med mig, men det är svårt.

Näe, nu ska jag sluta svamla...
Kommentera gärna inläggen ;-)

Puss

Av swedenbitch - 28 juli 2013 00:05

Haft en underbar dag idag :-)
En sväng till Hedesunda å myste me två busfrön där och sen hem till Gävle å hämta lit kläder å göra sig iordning för kvällen...

Myste me en annan katt också, så han fick lit sällskap med. Så glad att han bara jamade när man klev innanför dörren :-)

Träffade upp Peter å bestämde att vi skull stanna å käka å gå på bio istället :-) Middag på Church Street å sen bio, The Lone Ranger :-) Väldigt bra å rolig film :-)
Så de blir många middagar å biobesök.
Ett sätt att spendera en romantisk kväll tillsammans :-) Är så himla glad för detta. Bio nästa fredag också. Får se om de blir middag före elr om de blir bara bio.

Nu ligg ja på rygg å har värk igen :-( Denna värk gör att ja int kan gö de ja vill. Så det är bara att försöka göra det bästa av situationen. Imorgon blir det lugnt. Försöka mig på att städa lägenheten och lit så. Får se hur bra de går.

Näe, ni fick en lit uppdatering om dagen å kvällen :-)
Ha nu en fortsatt trevlig lördagkväll/natt

Puss

Av swedenbitch - 27 juli 2013 11:56

Är i Hedesunda å myser me två små missar :-) Busfrön e de också ;-) Springer omkring å brökar me varandra. Själv ligg ja i sängen å halvsover...

De e mysigt me katter. Funderar själv på att skaffa missar själv :-) Är ett underbart sällskap faktiskt. De e något att komma hem till å någon som möter en i dörren...

Sen ska ja tebaka till Gävle å mysa me en annan kisse :-) Som ja vet kommer att skälla ut mig bara för att ja int vart där tidigare ;-) Mysig han med. Hade hans bror tidigare, men som lämnade oss förtidigt tyvärr :-/ RIP Tarzan RIP

Näe, ska vila lit innan resa tillbaka nalkas..
Ha de bäst
Puss

Av swedenbitch - 27 juli 2013 01:12

Börjar me dagen :-)
Var ner på stan en sväng... Trotsade smärtorna å åkte ner. Köpte skor å sen bar de av hemåt igen. Ätit god mat å sen slappa på soffan..

Träffat grannen en snabba idag också :-)

Slöade lit mer innan det var dags å möta upp underbara Peter för middag, å bio :-) Haft en underbar kväll trots skavsår å blåsor på fötterna pga nya skor :-/
Ska försöka gå in dem innan vi beger oss iväg på en minisemester :-)
Ska bli skönt å komma bort med honom faktiskt. Något som kommer att vara underbart :-)

Nu ligg ja på rygg igen å en värk från helvete :-/
Långt kvar innan det är dags för att träffa sjukgymnasten igen. Får hoppas de kan hjälp mig. Tränar ryggen varje dag, men vilka smärtor :-( Gråter nästan varje gång jag gör dem :-/

Men men...
Nu bli de sänga å söva lit...
Puss å Kram

Av swedenbitch - 26 juli 2013 00:29

Är nu till ända :-)
Haft en trevlig dör och eftermiddag tillsammans med min fina granne Brandon och en underbar kväll tillsammans med min älskling.

Fixat nytt id idag, träffat mamma och fikat å ätit på stan.
Sen blev de mat med hjärtat å hans mamma innan det blev dags å bege sig hemåt.
Ätit god mat och haft en trevlig pratstund.
Nu kallar dock sängen å ryggen börjar säga ifrån också tyvärr :-/

Ha en fortsatt trevlig natt...
Puss

Av swedenbitch - 25 juli 2013 09:42

Har jag att se fram emot :-) Idag är den första dagen. Ska bli så underbart å jag längtar ihjäl mig.
Ska bli så skönt å få gö något annat och spendera dessa underbara dagar med den bästa som finns.

Jag vill ha kväller redan nu. Jag vill ha min mysiga kväll med underbara redan nu, men det är vara att vänta några timmar, så e det snart dags :-)
Ska bli så mysigt.
Jag har haft tur att ha en så underbar människa i mitt liv. Vad skulle jag göra utan honom? Han har gjort mig hel. Han har den största platsen i mitt hjärta. Älskar dig, Peter ?

Näe, dags å gö lit nytta å snygga te sig lit så man ser lit bra ut idag med.

Puss

Skapa flashcards