Alla inlägg under april 2013

Av swedenbitch - 16 april 2013 22:07

Då har ja gjort två dagar på utb :-) Allt känns kanon faktiskt :-) Ser fram emot att börja jobba nu.
Vill verkligen detta känner ja.
Ja tror att de kommer att bli bra för mig :-)
Har bra stöd från familj å vänner.
Å självklart mina kära kollegor.

Dagen ha vart både bra å dålig. Har ont i höften å kramp i benet. Snacka me läkarn imorrn angående detta, då det int gå för mig att leva såhär längre :-/ Det är psykiskt påfrestande tyvärr.

Livet flyter på å ja hänger med.
Saknar mitt hjärta bredvid mig på nätterna. Vet att han finns för mig och att jag kan säga att jag älskar honom. Han får mig att må bra. Han gör mig glad å är glad för min skull också <3

Näe, nu ska ja krypa ner, då värken blir värre i höften tyvärr :-/
Hoppas ni hittar nått spännande att läsa ;-)

Puss

Av swedenbitch - 16 april 2013 05:59

Är ganska okej just nu :-) Jag har jobb, lägenhet å en underbar person i mitt liv.
Jag kan int ha det bättre just nu :-)
Jag känner själv att jag verkligen kan njuta av livet just nu.
Jag har kommit så långt att det känns helt okej faktiskt.
Jag trivs med hur det är just nu.

Jag har fina kollegor, underbar chef å dessutom ska ja byta ställe. Känns som om livet går min väg just nu.

Har en underbar familj. Älskar mina syskon, min mamma <3
Saknar dock min pappa <3
Han sitter på ett moln och tittar ner på mig och finns hos mig varje dag. Han kommer alltid finnas hos mig oavsett vad.

Har en underbar kille. Han finns hos mig i tankarna varje dag. Saknar han när jag inte är med honom. Jag har allt jag önskar mig. Jag älskar honom <3
Så det är kärlek <3

Jag mår bra helt enkelt :-) Jag känner att jag är på rätt väg och livet känns lättare.
Har haft ett helvete till år, men nu äntligen vänder det för mig :-)

Ska iväg å bröka lit på jobbet ;-) Dit å sitta på utb idag igen. Ska prata me chefen å se om de har fixat allt åt mig som de lovat. Ska även dit å träffa en fin vän som dock har det lit tufft just nu :-/
Men jag tror att jag är ett bra stöd för henne :-)

Näe, nu har ni nått att läsa te nästa gång ;-)

Puss

Av swedenbitch - 15 april 2013 22:36

Och det gick väldigt bra :-) Allt kändes bra å jag känner att jag vill verkligen detta :-)

Jag vill över dit å jag känner mig mer motiverad än vad jag gjort tidigare. Jag känner mig 100% taggad för detta. Jag känner att detta är de ja vill göra.

Nu ska jag försöka gå till sänga, men fastnade vid teven. Skulle behöva sova, då ja ska upp halv 5 imorrn :-/

Saknar mitt hjärta. Jag vet att han finns hos mig i mitt hjärta å i mina tankar.

Näe, nu måst ha försöka sova
Puss

Av swedenbitch - 15 april 2013 04:59

Att börja resan emot det nya :-) Sitter just nu hemma å väntar på att klockan ska gå så man kan ta sig ner emot stan å vidare sen.

Det kommer att bli 5 spännande dagar detta :-) Sen får vi se hur de går när man väl ska gört själv
Men tro de kommer att gå bra faktiskt.

Förkyld fortfarande, elr det rinner i näsan i alla fall, hostar å har mig också. Men ingen feber :-)
Trött som få är jag istället :-(
Ska nog sova när ja väl kommer på tåget...

Puss puss

Av swedenbitch - 14 april 2013 22:21

Är nu över...
Sängen kallar å jobbe vänter imorrn.
Ska gå utb för att jobba på ett annat ställe än där ja e :-)
Ser verkligen fram emot det faktiskt..
Skönt å lära sig något nytt å göra något nytt också.

Dagen har vart helt perfekt. Var över till grannen en sväng å sen följde ja me hjärtat te Viken för att byta däck på bilen :-)
Blev en tur ut te Kungsgårn innan vi åkte hem.
Kom hem för en liten stund sen.
Sakner han redan. Tomt i sänga bredvid mig.

Bättre i förkylningen e ja i alla fall, vilket är jätteskönt. Ingen feber nu på eftermiddan/kvällen å ja hoppas ja slipper den imorrn med.

Nu bli de å försöka sova lit, upp tidigt imorrn...

Puss

Av swedenbitch - 14 april 2013 09:25

Å ja e vaken medans gubben ligger å söver...
Han e så söt när han sover. Han ser verkligen lugn å avslappnad ut ;-)

Fortfarande förkyld å jäklig :-( Hosta å snorig som bara den :-/ Hes å trött e ja med :-(
Ska försöka sova bort min förkylning idag.
Jobb imorrn å hela vecka. Elr jobb e det int heller, utan det e utb som gäller för min del :-)

Näe, dags å kliva upp :-)
Puss

Av swedenbitch - 13 april 2013 21:46

Uscha mig va ja int alls e pigg idag :-/ Feber, hosta å snorig :-(
Mår skit rent ut sagt...

Ja kan ta att ja tappar rösten, att näsan rinner, att ja har ont i halsen å har hosta, men denna jävla feber kan de köra upp där sola int skiner faktiskt.
De e den som får en att däcka direkt ju :-(

Ja va iväg te jobbe en sväng men lärade gå hem då rösten int höll :-/

Dit igen på måndag å då blir de utb till FTG agent :-D
Sa ju upp mig från jobbet, men sökte en annan tjänst å fick den tjänsten :-)
Så himla glad faktiskt. Sköna tider, ledig minst en dag i veckan.

Saknar mitt hjärta <3

Dags å kanske krypa ner i sänga elr söffan framför teven

Puss

Av swedenbitch - 12 april 2013 21:26

Kan jag säga :-) Träffade på en gammal vän nät ja väntade på bussen till mamma i Sandviken. Har int sett han på flera år.
Sen ett underbart besked från jobbet :-)
Pratat med hjärtat idag. Tänker på han då han jobber ikväll :-/

Hem till mamma, käka mat, druckit kaffe å pratat om allt å ingenting.
Sen på bussen till Ockelbo för att ta tåget till Bollnäs.

Kommer till Bollnäs, käkar lit å sen surrar lit skit.
Å nu ligg ja i sängen å e helt slut kroppsmässigt :-/
Jädra förkylning å däcka en så totalt :-(
Feber å yrslig :-/ Synd om mig ;-)
Iväg å jobbe imorrn å på söndag, sen hemfärd på söndag.
Upp igen på måndag å snacka me dem på jobbe.

Näe, nu ska ja va så tråki å lägg mig å sova. Feber dom int vill gå ner riktigt :-/

Mitt hjärta slår för dig <3
Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards