Alla inlägg den 12 april 2013

Av swedenbitch - 12 april 2013 21:26

Kan jag säga :-) Träffade på en gammal vän nät ja väntade på bussen till mamma i Sandviken. Har int sett han på flera år.
Sen ett underbart besked från jobbet :-)
Pratat med hjärtat idag. Tänker på han då han jobber ikväll :-/

Hem till mamma, käka mat, druckit kaffe å pratat om allt å ingenting.
Sen på bussen till Ockelbo för att ta tåget till Bollnäs.

Kommer till Bollnäs, käkar lit å sen surrar lit skit.
Å nu ligg ja i sängen å e helt slut kroppsmässigt :-/
Jädra förkylning å däcka en så totalt :-(
Feber å yrslig :-/ Synd om mig ;-)
Iväg å jobbe imorrn å på söndag, sen hemfärd på söndag.
Upp igen på måndag å snacka me dem på jobbe.

Näe, nu ska ja va så tråki å lägg mig å sova. Feber dom int vill gå ner riktigt :-/

Mitt hjärta slår för dig <3
Puss

Av swedenbitch - 12 april 2013 09:08

Idag bär det av till mamma en sväng <3 Var längesen vi sågs faktiskt. Ska bli skönt å komma dit å bli lit bortskämd faktiskt :-)

Sen bär det av till Bollnäs då det är jobb i helgen. Åk tebaka te Gävle på söndag. Sen jobb igen på måndag.
Sen är jag ledig några dagar å då blir det fullt ös igen.
När man väl är ledig så e man upptagen ändå.

Städa lit å fixa å försöka att träffa mitt hjärtat mitt också <3

Nu har ja int riktigt tid me å förgylla eran dag längre, utan nu måst ja göra mig iordning.

Puss

Av swedenbitch - 12 april 2013 09:08

Idag bär det av till mamma en sväng <3 Var längesen vi sågs faktiskt. Ska bli skönt å komma dit å bli lit bortskämd faktiskt :-)

Sen bär det av till Bollnäs då det är jobb i helgen. Åk tebaka te Gävle på söndag. Sen jobb igen på måndag.
Sen är jag ledig några dagar å då blir det fullt ös igen.
När man väl är ledig så e man upptagen ändå.

Städa lit å fixa å försöka att träffa mitt hjärtat mitt också <3

Nu har ja int riktigt tid me å förgylla eran dag längre, utan nu måst ja göra mig iordning.

Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards