Alla inlägg den 22 april 2013

Av swedenbitch - 22 april 2013 19:37

I min ensamhet :-/ Skönt när man vet att de finns någon i rummet bredvid som finns där :-) Men när man e själv då e de int lika kul längre tyvärr :-/

De va så mysigt å krypa upp i soffan me han idag å bara drömma sig bort :-)
Så mysigt så faktiskt :-)

Nu bli de väl å försöka peta i sig nått att äta, problemet är dock vad ska man äta :-/
Är int direkt hungrig elr sugen på nått :-( Kommit in i en svacka me just maten igen.
Men de kommer väl å bli bättre de me, förhoppningsvis.

Träffade en som ja int sett på ett tag :-) Så kul å träffas å snacka lit skit faktiskt :-) Kan behövas ibland ;-)

Näe, tar å kryper upp e söffan istället...
Puss

Älskar dig Peter

Av swedenbitch - 22 april 2013 11:23

Å nya möjligheter :-) Skönt me å börja veckan med att vara ledig :-) Å ja avslutar veckan med att vara ledig ;-)

Helgen har varit helt okej :-) Vart med Peter och tagit igen lite tid.
Haft det trevligt tillsammans :-) Allt går så bra mellan oss :-) Känns nästan som om det är för bra för att vara sant..
Men vi är här och nu och lever våra liv både tillsammans och på varsit håll :-)
Han har sitt jobb å sina vänner, jag har mitt jobb och mina vänner.
Saknar han efter att han vart hos mig och sedan åker hem.
Blir tomt utan han <3

Dagen kommer att spenderas hemma och det kommer att vara lugnt. Jobb imorrn som jag taggar inför :-)
Möte med chefen och andra också :-)

Nu ska ja dricka lit mer kaffe å sen göra mig iordning.

Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards