Direktlänk till inlägg 22 november 2016

Dagliga promenader

Av swedenbitch - 22 november 2016 23:56

Denna vecka har börjat bra :-)
Har börjat gått me stora sonen till dagis, så man får in minst en promenad om dagen i alla fall :-)
Det är riktigt skönt att komma ut på morgonen på en promenad.
Man vaknar verkligen till liv å dessutom så e de bra motionen ;-)

Ska fortsätta med mina promenader å sen ska jag försöka komma iväg till gymmet nästa år också :-)
Känner att jag behöver gå ner i vikt och komma i form. Inte bara för min egen skull, utan för mina barns skull också.

Imorgon ska jag kolla blodtrycket igen och sen ska jag få träffa en läkare å se om de blir fortsatt medicinering eller om de tänker ta bort den.

På fredag blir de å julpynta hemma :-D Längtar som en tok redan :-D Ska tvätta gardiner å fixa me de imorgon medans ena sonen e på dagis. På söndag är det dags för julskyltning å vi kommer int gå på den hemma faktiskt ;-)

Idag var vi på BVC med minsta sonen <3 Han växer så de knakar :-) Han vägde redan 3458g :-D Så han har tagit igen sin vikt väldigt bra sedan han föddes <3

Näe, dags å försöka få den minsta sonen i säng å sen sova lit så man ork me morgondagens bravader...

Puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av swedenbitch - 27 februari 2017 23:17

Vrf känns det som att någon ska hämta våra yngsta för?? Jag gör allt för honom. Leker med honom, pratar med honom, matar honom m m men ändå känns de int som han e min :'( Dessa känslor sliter mitt hjärta itu :'( Det gör så ont i mig att känna såh...

Av swedenbitch - 6 februari 2017 20:40

Å ja försöker me tillförsikt att blicka fram emot nästkommande dag... Tar en dag i taget å försöker att int stressa allt för mycket men livet som 2 barnsmamma kan va stressigt ibland. Man får försöka att prioritera det som är viktigast och försök...

Av swedenbitch - 4 februari 2017 21:49

Jag känner mig sliten och nere som aldrig förr :-( Jag känner inte igen mig själv som det är nu :-( Det är en skrämmande känsla som jag inte kan ta bort men som jag hoppas kommer att försvinna med tiden och med den hjälp jag får. Det är som värst ...

Av swedenbitch - 3 februari 2017 19:16

Idag va de då dags å sätta igång me träningen igen... Ska försöka träna imorgon igen å försöka hålla igång nu. Det är skönt å känner att man gör något bra för kroppen. Nu kanske man orkar mer å till å med kan börja leva sundare sen också... Mina d...

Av swedenbitch - 2 februari 2017 21:50

Imorgon är det dags för möte på förskolan och diskutera sonens tider. Han kommer att få gå längre på förskolan fr.o.m. måndag och detta pga att jag har min förlossningsdepression. Har själv även fått tid till läkarn nästa vecka då kuratorn tyckte...

Skapa flashcards