Alla inlägg under augusti 2012

Av swedenbitch - 29 augusti 2012 06:34

Du e det bara 3 dagar kvar sen bli de sovmorgon i 2 veckor ;-)
Ska bli skönt me lit semester faktiskt. Känner att ja behöv de nu.
Men de bli int så lugnt på semestern, ska gå i skolan å lit annat under den tyvärr.
Men de kommer att bli några slödagar också faktiskt. Måst kunna ta de lit lugnt å int bara flänga omkring.

Jag ser fram emot skolan faktiskt. Även fast det kommer att bli tufft, så ska jag klara av det. Så är det bara.

Näe, dags å dra iväg te jobbe å bröka lit innan semestern. Pöss Pöss

Av swedenbitch - 28 augusti 2012 09:18

Det är int långt kvar nu innan det är dags för semester..:)
Ser frame mot att ha lit semester, fast de blir nog int så myck semester, utan de blir skolan so kommer att ta upp hela  min tid på semester tyvärr..

Får se va som händer annars...Om man hinner me något kul....
Ska i alla fall försöka hinna me något kul...Grilla, festa å vara me vänner ska ja nog försöka hinna me innan det är dags att börja jobba...

Planer att åka till Viken å Ockelbo finns i alla fall...Måst åk ner en sväng å hälsa på min fina underbara brud Linda...
Å så blir de å träffa på alla andra som bor där som man känner..:)


Jag trodde du menade det du sa till mig. Men det verkade inte som att du menade det ändå.
Jag förstår inte att du int kunde säga som det var istället.
Jag förstår int att du int kan vara ärlig emot mig.


Näe, dags å göra sig klar för jobbet å släppa alla bekymmer som kretsar i huvvet på en...

Av swedenbitch - 27 augusti 2012 18:31

Snart så e det min tur :-) Ska bli riktigt skönt me semester. Ska ha två veckor å då bli de mycke plugg på de. Få se hur myck man ork me under de veckorna.

Ska ha lit semester också, så de bli å slöa lit också. Kan int bara plugga på semestern ;-) Jag är int besviken på att ha semester sent faktiskt, utan ja tar hellre sen semester än tidig å nu passar de bra just för att ja börjar skolan också :-)

Näe, nu ska ja iväg å käka lit å sen bli de å slöa i soffan resten av kvällen :-)

Pöss pöss

Av swedenbitch - 25 augusti 2012 08:46

Är det int långt kvar innan ja får min semester :-) Ser fram emot de så mycket. Ska bli skönt å få ta det lugnt ett tag å tänka på annat en stund.

Skolan ha börjat å ja vet int hur jag ska göra :-/ Det är så mycket som pågår i mitt liv just nu att ja int vet vart ja ska börja någonstans.

Dessutom ska kanske flytta också, vi får se. Jag vet int hur ja ska gö me allt som händer nu. Jag får försöka att ta en sak i taget å se det positiva i det hela.

Jag har en person som gör att allt känns bättre och som stöttar mig i vad jag än väljer att göra :-) Jag är så glad över det.

Men nu e det dags för jobb i helgen och nästa vecka :-)
Bloggar mer senare

Pöss

Av swedenbitch - 22 augusti 2012 21:27

Fick ett underbart besked idag..:)
Så jävla glad att de int finns alltså...

Ja tänk int säga något förrän imorgon, så ni får hålla er till tåls ett tag till innan ni får beskedet ifrån mig..
Bara vissa utvalda som har fått reda på det...
Imorgon blir det min chef som får reda på det och sedan får även ni reda på det...


Annars har jag haft en bra dag...
Jobbar nu 7 dagar till sen har jag min efterlängtade semester i 2 veckor..:D
Så jävla skönt ska de bli faktiskt...
Ska ut å resa lit å sen får vi se va som händer faktiskt...
Har int planerat allt för mycke, då det ofta blir att de int blir som jag vill ändå, när jag väl gör det...

Men men, nu blir de soffhäng å sen söva tro ja..
Då jobbe hägrar imorrn igen..:)


Pöss pöss

Av swedenbitch - 22 augusti 2012 06:18

Usch va ja e trött :-/ Tyck int om att kliva upp tidigt :-( Men de går bra så fort man kommer upp å iväg faktiskt.

8dagar kvar nu innan det är dags för min efterlängtade semester :-) Ska bli skönt me lit ledighet faktiskt.
Åka te skolan å sen får vi se va som händer. Vet att ja ska ner te Viken å göra den staden osäker ett tag å träffa mina underbara vänner :-)

Sen vet ja faktiskt int vad som händer mer. De löser sig då.
Näe, dags å invänta bussen å sen dra te jobbe :-)

Pöss pöss

Av swedenbitch - 19 augusti 2012 21:49

Sitter här å funderar lite på kvällen..Tycker int om de alls faktiskt. Alla tankar komma på kvällen tyvärr, men det kommer nog att gå bra att somna ändå ikväll..
E ganska trött...

Imorrn väntar jobbe å förhoppnigsvis beskedet om semester också :)
Hoppas på det bästa..
Sen så får jag även besked om lägenheten nästa vecka också..Så de ska bli skönt å få ett svar. Jag hoppas på det bästa faktiskt där. Vore super om jag kunde få den lägenheten. För jag vill verkligen ha den. Den var superfin å fräsch..
Sen får vi väl se vad som händer. Men på helgen blir det då i alla fall 60 - 70  tals party på Långnäs..;)
De ser jag verkligen fram emot...
Sen får vi se vad som händer veckan efter. Om de blir som jag vill elr om det blir fest då också, eftersom jag fyller. Men vi får se hur de blir..
Måst ta det lit lugnt me de också, då ja ska upp te skolan den 3:e septemer å sen sen blir de nog en sväng te Viken också å träffa mina underbara polers..;)
Speciellt min underbara brud Linda...<3
Saknar dig gumman...


Näe, dags å slänga sig framför teven å hoppas på det bästa..

Pöss pöss

Av swedenbitch - 19 augusti 2012 12:44

Jobbar nu i 10 dagar, sen har jag SEMESTER :D

Förhoppningsvis i 2 veckor..:) Ska bli skönt å få va lit ledig å slöa lit å hitta på något roligt å åka bort en sväng också..


Får se på måndag om jag fick min andra vecka godkänd elr om den blev nekad. Tar en veckas obetald semester, men jag kände att jag behöver det, då min första vecka kommer jag att spendera i skolan mest...
Sen får vi se va som händer den andra veckan. 


En sak som jag ska göra i alla fall är att dra från Bollnäs ett tag å ta det lugnt. Får se bara vart man hamnar innan det är klart. Ska kanske åka te Karlstad elr te Norrland. Vi får helt enkelt se vad som händer..
Snart är det 3 år sedan min pappa gick bort också, så de blir det en sväng ner till graven å lämna en blomma elr så. 

Ska se till å åka te huset å se hur långt de har kommit om de har flyttat in elr int.

Näe, dags å försöka vara lit social kanske..;)

Pöss pöss

Skapa flashcards