Alla inlägg under januari 2013

Av swedenbitch - 30 januari 2013 11:14

Mina känslor för dig är äkta. Jag kan int beskriva i ord vad jag känner för dig. Du får mig att vilja leva och se ljust på framtiden.

Du accepterar mig oavsett om jag mår bra elr inte. Du ser mig för den jag är och int för den jag spelar.
Jag kan vara mig själv med dig.

Under svåra stunder i livet så finns du där för mig, under bra stunder finns du där.

Tack för allt du gör för mig

Av swedenbitch - 29 januari 2013 08:03

Att skriva :-/ Har egentligen så mycke som ja vill skriva och berätta, men inget som ja kan få fram :-(
Så mycke känslor å tankar som vill komma fram.

Men som ja alltid har gjort, så sluter ja mig och håller de inom mig tills jag exploderar :'(
Får försöka ventilera med någon, men vill int känna mig som en börda för någon. Vill int belasta en annan människa med mina problem, då de redan har så myck å tänk på.

Ska iväg te jobbe på en stund å få tänk på något annat en stund. Ikväll vet ja int va som händ, tro de blir hem å söva :-/ Sovit dåligt, tankar å funderingar kring livet har snurrat.

Delar med mig av en bild också

Av swedenbitch - 28 januari 2013 08:01

Vissa människor har en trygghet medans andra inte har det. Jag är en av få som int känner mig riktigt trygg. Jag har vissa människor som ger mig trygghet och som jag känner mig trygg med.

Jag kan vara mig själv och int någon annan. När jag är med andra elr på jobbe, så åker masken på tyvärr :-/ Den kommer de dagar jag int orkar med att visa hur jag mår.

Detta kommer att göra ont i vissa, men jag var nära att ta ett återfall igår :'(
När alla känslorna kom på en gång, så kände jag att jag int orkade med detta.
Jag kan glädja er med att jag tog inget återfall. Då had ja int suttit här nu.
När de känslorna kom igår så tänkte jag på dig. Jag ville int svika dig. Jag vill visa att jag är en annan tjej nu, än när vi träffades.

Tårarna är nära idag också. Mycke känslor i denna tjej :'(

Av swedenbitch - 27 januari 2013 19:32

En söndag som denna. Har haft mycket tankar å funderingar idag.
Om livet, vrf det blir som de blev.
Jag förstår int vrf det ska va så jobbigt just nu.

Vill gråta, skratta, skrika å slita mitt hår :-( Vill va glad, känna glädje och trygghet. Känner mig väldigt otrygg sedan ja va till graven igår :-/ Det är något som fattas i mitt liv. Jag kan int sätt fingret på det heller :-( Ovisheten som är just nu är int kul :-/
Jag vet vart jag står, men kan de bli som jag vill? Jag vågar int fråg då jag e rädd för svaret.

Mina känslor är ett stort mysterium. Jag vill vara med dig, ha dig nära å veta att jag kan ringa när jag vill.
Jag känner mig ivägen å bortgjort många stunder.

Tar ett steg tillbaka och hoppas på att jag ser bättre då.

Vart å ätit me två kollegor ikväll :-) De va riktigt kul att hitt på något utanför jobbe också. Int allti man gö de faktiskt :-)

Men nu ska ja ta å lyssna på musik en stund å hoppas på att ja kan reda ut några av alla tankar

Av swedenbitch - 27 januari 2013 08:45

Lämna dig igår :-(
Jag vill ha dig hos mig. Veta att du är nära mig och ha dig här.
När jag sa hej då, kom tårarna igen.

Jag saknar dig så mycket, att jag int vet hur jag ska göra med allt? Men snart ses vi igen. Jag kommer ner å hälsar på dig :-)

Det är tufft just nu, men jag hoppas att mitt mående blir bättre snart :-/ Orkar int med alla känslor :-(

Tack för att du finns <3

Av swedenbitch - 26 januari 2013 21:51

Dagen har varit jobbig :'( Tårarna har runnit och känslan har varit där hela tiden. En känsla som jag int vet vad jag ska göra med :-/

Var förbi graven idag. Då kom tårarna :'( Saknar dig så enormt mycket.
Tände ljus i minneslunden för min pappa, morfar och för min underbara väns mamma <3 Stod där ett tag och tårarna rann ner för mina kinder.

Sen tig jag en sväng till Viken och träffade Kalle å Halle <3 Tack för sällskapet och för pratstunden idag :-) Vi måste försöka ses snart igen.

Nu sitt jag på tåget på väg hem.
Blir sänga direkt när ja kom hem då ja ska upp å tvätta imorrn. Å sen bli de mat me två kollegor å sen kanske iväg te en polare å glöma på film.

Tänker på dig <3

Av swedenbitch - 26 januari 2013 09:20

Alla tårar är int av ondo, men mina tårar är sorgsna :'(

Jag vet int vad som utlöste dem idag :'( Känslan av att veta att vi inte kommer ses mer gjorde ont i mig. Det var som de gick en kniv i mitt hjärta <3
Jag vet att du har det bra där du är nu, men det gör fortfarande ont stundvis.
Känslan blir starkare vissa tider på året, men det gör det int lätt för mig :'(
Saknaden är lika stor nu som då.

Jag vill verkligen inte känna såhär :-(
Jag vill bara vara hos dig, om inte det går, byta plats med dig. Jag tyckte det var så orättvist :'( Du var för ung.
Jag kommer ner och hälsar på dig snart <3

Tårar, alla är inte av ondo, mina är sorgsna :'(

Av swedenbitch - 24 januari 2013 07:33

Har sorg i mitt hjärta :-(
En ängel lämnade sina vingar och begav sig till himlen där hon fick nya vingar. Denna ängel var en fin och underbar människa.

Hon lämnade en underbar make och två fina barn. Hon vakar över dem ifrån sitt i himlen nu.

Jag gråter inombords och mitt hjärta gör ont. Jag lider med familjen och beklagar sorgen.
Jag vet hur det är att förlora en förälder, men inte hur det är att förlora en käresta.
Mina tankar går till familjen.

Må hon vila i frid och att hennes minne lever vidare genom barn, barnbarn.

Ännu en gång, ja beklagar verkligen sorgen.
Ni vet vart jag finns om ni behöver mig på något sätt.

Skapa flashcards