Alla inlägg under november 2012

Av swedenbitch - 30 november 2012 16:32

Som fan :-( De e fan int roligt länge.
Den lilla djävulen sitter på ena axeln å viskar i mitt öra.
Suget blir starkare å starkare :'( Jag vet int hur länge ja kommer att orka stå emot detta faktiskt...

Blev hemma från jobbet idag, då ja lärade fixa lit saker. Det var fan int kul alls :-( Jag är så glad att min underbara vän Kristoffer finns hos mig nu, för ja vet int om ja had klarat detta själv. Tack alla ni som finns runt omkring också <3

Dags å försöka gö nått roligt denna dag också.

Av swedenbitch - 30 november 2012 06:22

Va e de för nått? Så less på å int kunna sova längre :-/ Inge jobb idag, då ja måst gö lit andra saker tyvärr :-( Önskar ja slapp faktiskt, men tyvärr :-/ Vänter på att kl ska bli 8 så ja kan ringa min TL å prat me henne.

Hämtade en polare igår, så skönt å få sällskap faktiskt. Du e guld värd som kommer te mig. Ja e dig evigt tacksam :-)

Näe, ta å gö lit nytta å peta i sig lit frukost

Av swedenbitch - 30 november 2012 06:22

Va e de för nått? Så less på å int kunna sova längre :-/ Inge jobb idag, då ja måst gö lit andra saker tyvärr :-( Önskar ja slapp faktiskt, men tyvärr :-/ Vänter på att kl ska bli 8 så ja kan ringa min TL å prat me henne.

Hämtade en polare igår, så skönt å få sällskap faktiskt. Du e guld värd som kommer te mig. Ja e dig evigt tacksam :-)

Näe, ta å gö lit nytta å peta i sig lit frukost

Av swedenbitch - 29 november 2012 13:29

Jag skulle verkligen behöva ha dig här just nu. Du förstår mig bättre än någon annan. Jag vet att vi ses snart, men jag vet int om jag klarar så mycket mer.

Suget är så starkt å jag så svag just nu :'(
Vrf ska livet vara så jävla orättvist för??
Allt gick så bra för mig å så pang...
Allt blev kaos å ja föll ner i ett svart hål utan ände

Vrf lämnade du mig för?

Av swedenbitch - 28 november 2012 22:15

Få säga Tack till alla underbara kollegor och till min TL som stöttade mig idag på jobbet. Ni är guld värda. Ni fick mig att klara av denna tuffa dag.

Säger även tack till alla underbara vänner som tänker på mig å finns för mig just nu. Älskar er alla <3

Dagen har gått bra, men de ha vart tufft :-/ Sov dåligt natten till idag, så ja hoppas på mer sömn inatt.

Blir kort inlägg, då ja ser stjärnor å ögonen går i kors.
Sov gott

Av swedenbitch - 28 november 2012 07:22

Är stor å tårarna finner inget slut :'(
Hur ska jag orka med detta nu?
Jag förstår inte att Gud tog en av sina änglar tillbaka :-(
Jag behöver dig mer än han gör.
Sorgen i mitt hjärta är stor
I mina tankar å minnen lever du vidare.
Älskar dig nu och för evigt.
RIP

Av swedenbitch - 26 november 2012 18:48

Tänka på dig. Tankarna snurrar å jag vet varken ut elr in :-/

Jag vet int vad jag ska göra? Jag vill int förlora dig. Du betyder så mycket för mig. Jag funderar å lyssnar på vad mina känslor säger, men jag vågar int ta steget fullt ut :-/
Rädslan för att bli sårad stoppar mig.

Kärlek är svårt å jobbigt. Det är något som man int ska ta lätt på. När det verkligen klickar mellan två personer, så syns det verkligen. Jag blir glad när jag ser att mina vänner hittat någon :-) Då mina vänner hittar kärleken, är de verkligen värda det :-)

Min kärlek den kommer när den kommer :-) Jag är hellre säker på vad jag vill å att den personen vill samma sak, innan jag tar steget fullt ut.

Delar med mig av några bilder också :-)

Av swedenbitch - 26 november 2012 08:01

Å mitt mående e på topp igen :-D Kommer att rocka på jobbe idag ;-) Känns så underbart skönt, så de gå int att beskriva...

Ja bara älskar mitt liv just nu :-) Underbara kollegor, vi e som en familj. En fantastisk chef :-) Underbara vänner å en underbar familj <3
Jag vet int om jag skull klara mig utan er.

Det känns nästan som om man skull va kär ;-) Så underbart bra mår jag :-D

Puss å kram vi ses på stan

Skapa flashcards