Alla inlägg den 18 april 2013

Av swedenbitch - 18 april 2013 22:00

Är nu över...Allt gick bra idag och det är dags att försöka sova :-/
De va en jobbig dag, men spännande :-) Känner att ja valt rätt nu :-)
Nu har jag hittat min plats :-)

Får hoppas på en lika bra dag imorgon :-) Men ja tror de kommer gå kanoners imorrn med.
Sen bli de å tvätta imorrn kväll efter jobbe å strupa i säng, precis som ja gjort ikväll, elr ja somnade i söffan en sväng tyvärr

Ja önskar du kom in i mitt liv tidigare. Ja känner mig redo för nästa steg, men jag vill även vänta. Känslorna tar över hand och du finns i mina tankar. Jag kan int beskriva i ord vad jag känner, vad du betyder för mig <3 Jag vill däremot visa hela världen våran kärlek <3
Stå på högsta berget och bara skrika ut mina känslor.

Men nu tar ja å lägger ner bloggen för ikväll.
Puss

Av swedenbitch - 18 april 2013 05:49

På nya stället :-) Är taggad som bara den :-) Ska bli både spännande å kul å börja på nytt ställe.
Nya människor nytt tänk :-)

Tro nervositeten kommer att lägga sig när man väl vart där några dagar ;-) Men det kommer vara nervöst idag, men de släpper nog ganska fort ;-)

Jag har dessutom aldrig vart så säker som jag är på min sak. Jag vet vad jag känner och vad jag vill när det gäller dig <3
Denna känsla har ja inte haft förut, men nu när jag har den så vill hela kroppen å sinnet bara skrika ut vad jag känner för dig. Vill att hela världen ska veta vad jag känner. Du kompletterar mig. Vi kommer från två helt olika världar. Det är nog det som gör att vi kommer så bra överens också.

Nu ska ja försöka sova lit...
Älskar dig till himlen och tillbaka <3
Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards