Direktlänk till inlägg 15 januari 2017

Blivande jägare å busschaffis

Av swedenbitch - 15 januari 2017 00:16

Nu blir de allvar me jägarexamen :-D Har böcker så nu e de bara å plugga på som bara den :-)

Ska även ta kontakt med en skjutbana å provskjuta lit å se så man int e för klen för trycket ;-) De vet man ju int :-P

Ska även bli medlem i Jägarförbundet tänkte ja så man får lit lektyr hem i brevlådan ?

Å sen så inväntar ja på å få börja min bussutb också. Just nu står de still pga av en överklagan. Men så fort de e klart så blir de å påbörja den å sen hoppas på de bästa ;-)

Har en son som börjar bli dålig också :-( De gör så ont i mamma hjärtat när ens barn blir dåliga :-( De värker ordentligt :'( Men han har precis kommit tillbaka till föris efter sin julledighet så nu kommer alla bakterier hem igen...

Nästa vecka om int sonen e för dålig så blir de en mamma son dag <3 Då blir de mat ute å lite nya kläder till han <3
Veckan efter blir de ja å yngsta sonen som ska ha mamma son dag, dock i kombination med ett läkarbesök...
Men de kommer nog gå bra :-)

Nu e de dags för sänga å hoppas på att natten blir lugnt...

Puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av swedenbitch - 27 februari 2017 23:17

Vrf känns det som att någon ska hämta våra yngsta för?? Jag gör allt för honom. Leker med honom, pratar med honom, matar honom m m men ändå känns de int som han e min :'( Dessa känslor sliter mitt hjärta itu :'( Det gör så ont i mig att känna såh...

Av swedenbitch - 6 februari 2017 20:40

Å ja försöker me tillförsikt att blicka fram emot nästkommande dag... Tar en dag i taget å försöker att int stressa allt för mycket men livet som 2 barnsmamma kan va stressigt ibland. Man får försöka att prioritera det som är viktigast och försök...

Av swedenbitch - 4 februari 2017 21:49

Jag känner mig sliten och nere som aldrig förr :-( Jag känner inte igen mig själv som det är nu :-( Det är en skrämmande känsla som jag inte kan ta bort men som jag hoppas kommer att försvinna med tiden och med den hjälp jag får. Det är som värst ...

Av swedenbitch - 3 februari 2017 19:16

Idag va de då dags å sätta igång me träningen igen... Ska försöka träna imorgon igen å försöka hålla igång nu. Det är skönt å känner att man gör något bra för kroppen. Nu kanske man orkar mer å till å med kan börja leva sundare sen också... Mina d...

Av swedenbitch - 2 februari 2017 21:50

Imorgon är det dags för möte på förskolan och diskutera sonens tider. Han kommer att få gå längre på förskolan fr.o.m. måndag och detta pga att jag har min förlossningsdepression. Har själv även fått tid till läkarn nästa vecka då kuratorn tyckte...

Skapa flashcards