Alla inlägg under september 2013

Av swedenbitch - 25 september 2013 09:37

Har verkligen kommit på allvar nu...
Det är kallt på kvällarna å på morrnarna nu. Men jag älskar hösten med alla dess färger å annat som kommer med hösten.


Jag trivs bra när det är höst. Måendet är på väg upp å det känns som om de int finns nått som kan hindra en...
Men det finns även de som mår dåligt på hösten och de ogillas skarpt av mig. Tycker verkligen synd om de som har de så... :/
För jag har själv mått väldigt dåligt på hösten tidigare, men int längre...
Det är en årstid som gör att jag känner mig väldigt levande å stark i mig själv. Visst, det är väldigt mycket som har hänt på hösten för mig som gör att vissa dagar är jobbiga även för mig, men jag försöker bli starkare av det och berarbetar det varje dag..

Idag ska jag träffa min fina vän Linda och käka lunch tillsammans :) 
Det var så himla längesen vi sågs nu och jag tror till å med att det var 1 år sedan om de int var ännu längre sen vi sågs..
Så det kommer att bli väldigt kul å ses å snacka å ta igen all tid som vi har missat.
Hon är den bästa tjejen på jorden och den bästa tjejkompis som jag har.
Jag har väldigt många killkompisar, men få, väldigt få, men Linda kom in i mitt liv en sommar när vi jobbade på samma ställe å hon har stannat kvar i mitt liv så länge och jag hoppas att det kommer att fortsätta att vara så.

Hon är den underbaraste som finns. Hon är en sann vän som verkligen finns för en. 


Näe, blir bara en massa strunt ibland i min blogg ibland, men jag känner att jag inte alltid behöver skriva om saker som är viktiga elr som har hänt i världen. Jag skriver om det som har hänt i mitt liv. Det som pågår i mitt liv. 
Jag tvingar ingen att läsa min blogg elr ens kolla i den om de int vill, utan det är helt och hållet upp till var och en av er som läser. Ni har som sagt en egen vilja och väljer själv om ni vill läsa elr inte...


Finns mycket känslor i mig som kommer ut lite då och då..
Men nu har jag int ti me detta längre..Dags å bege sig ner på stan å sen vidare till Linda..

Puss


Av swedenbitch - 23 september 2013 23:07

Blir ett kort inlägg ikväll...
Orkar int me å skriva hur mycke som helst, speciellt om man e lit trött å seg i hövve... ;)


Dagen har väl varit okej...Lit tråkigt att gå hemma nu, men får se vad som händer efter fredag å vad läkarn säger i oktober då det är dags att gå dit igen. Han ville int se mig mera denna månad..
Men imorrn blir de ett möte me en annan läkare å se om de kan skicka mig vidare till andra ställen elr om de blir Gävle sjukhus. 


Blivit mycke musik å film idag faktiskt. Det är skönt me att få sådana dagar då de blir å ligga på soffan å njuta av lugnet...Men just nu har de blivit för mycke lugn hos mig å för lite å göra, men de är bara att gilla läget...

Blir nog en film till ikväll innan sängen kallar...


Näe, håll tillgodo me de som finns, så kanske de kommer ett nytt inlägg imorrn...
Puss

Av swedenbitch - 23 september 2013 11:58

För mitt avslut som ja velat haft i något år nu. Men på torsdag får jag det. Äntligen!!! Ska bli så underbart. Slippa idioten helt...

Dagen bjuder säkert på nått spännande ;-) Vad vet jag int än, men nått säkert.
Hela veckan bokad, men de gö inget... Gö ju bra saker i alla fall.

Onsdag, träffa finaste Linda
Torsdag, roadtrip me Peter å Kjell
Fredag, jobbe å träffa mina underbara kollegor
Lördag, träffa mamma å sen tacoparty
Söndag, träffa fina Stefan :-)

Så ser min vecka ut, men får se vsd som händer efter fredag. Men de blir nog bra oavsett vad som händer.

Näe, ha de bäst
Miss U

Puss

Av swedenbitch - 18 september 2013 01:27

Kommer jag att få hem mina saker. Efter några års strider, så ha de gått vägen. Nästa vecka lämnar jag mitt gamla liv i södra delarna bakom mig och njuter av livet i Gävle.

Min underbara Peter å en vän till han följer med ner. Sen bli de en tur till Bollnäs å hämt saker där. Så de kommer blien heldag i en bil nästa vecka.

Livet rullar på å jag följer med.
Ork int blogga mer nu...

Puss

Av swedenbitch - 15 september 2013 00:51

Blev ett besök där i fredags kväll...
Svåra ryggsmärtor å en gångstil som en 90 åring med ryggskott :-/
Hade så ont så ja kräktes nästan :-(
Aldrig igen säger ja bara...
Den smärtan skulle ja int ens ge min värsta fiende.

Fick träffa en läkare som hittade triggepunkten direkt... Hade ja kunnat gjort en tvärom vändning så hade ja gjort de å lappat i för han, för så ont gjorde det.
Han tittade på röntgenplåtarna å såg inget fel. Han trodde att de va nervsmärta i alla fall.

Fick morfin å stesolid, å även morfin på recept. Hemskickad med bra smärtlindring. En natt utan smärta var guldvärd. Varit smärtfri sedan jag hämtat ut medicinen idag.

Träffat min underbara Peter ? idag. Han kom förbi med en leksak idag :-) Så nu kan även jag spela :-D

Näe, nu bli de sängen...
Puss

Av swedenbitch - 11 september 2013 22:02

Jag vet vilka som är mina riktiga vänner.
De finns alltid där. Man behöver inte höras varje dag för att veta att de finns för en.

Mina vänner vet att jag tänker på dem och finns för dem i alla väder. Jag har många bekanta också, men mina sanna vänner är värdefulla. De är guld värda och de känns skönt å kunna veta att de int har förändras mycket mellan oss.
Jag gläds med mina vänner och sörjer med dem också.

Fiender, de har nog alla människor. Tro int de finns någon som int har en ovän/fiende.
Jag vet att jag har några, men så länge de int kränker mig, mina vänner elr min fmilj, så låter jag dem vara.

Näe, läsa vidare å sen söva...
Puss

Av swedenbitch - 9 september 2013 22:00

Å här ligger jag å skrivet.
Har int gjort mycke idag. Tagit de lugnt å försökt att komma på vad som gör att det finns så underbara människor i mitt liv.
Jag kan skatta mig lycklig av all kärlek å värme som jag får.
Underbar kille som jag vill bilda familj, bo ihop med, en underbar mamma å en änglapappa ?

Fina vänner som finns och lyssnar på mig. Som ställer upp och hjälper mig när jag är nere.

Till mina ovänner, ni kan inte trycka ner mig. Ni kan inte få mig att må dåligt. Jag är stolt över den jag är och älskar mig själv för den jag är. Jag tycker synd om er som int ha något vettigare å göra än att snacka skit. Ni kan int må bra av detta.

Jag ligger och tänker på dig och får ett stort leende på läpparna. Du är min trygghet, mitt hjärta och min själ. Jag är så glad att du kom in i mitt liv.

Nu bli de å krypa in under täcket...
Puss

Av swedenbitch - 8 september 2013 23:17

Å det är dags för en ny vecka med nya bekymmer...
Jag kämpar på som vanligt. Ligg int direkt på latsidan ;-)
Försöker att hitta på något varje dag för att få dagarna att gå...
Vart hos en vän i helgen. Skrattat å haft kul :-) Behövs de med.

Veckans bravader består i sjukgympa å läkarbesök. Får se vad läkarn hitt på för dom när ja träff han på torsdag.

Träffat min bättre hälft i helgen :-) Älskar han mer å mer ?
Mitt hjärta är hans ?

Näe, nu bli de å sova lit å hopoas på en bra dag imorrn
Puss

Skapa flashcards