Direktlänk till inlägg 2 november 2014

November månad

Av swedenbitch - 2 november 2014 18:17

Å jag bara längtar tills det är dags för december å första advent å man kan börja julpynta lite smått :D
Lite ljusstakar å lite julgardiner, å man kan börja med julmusik och planera inför julen :)
Våran första jul som en familj iår också :)
Det kommer att bli en mysig <3


Magnus första och absolut inte sista farsdag nästa söndag också :)
Undrar vad man ska hitta på att köpa åt honom?? Jag å Benjamin kommer nog på något ;)
Förra julen blev julklappen till Magnus att han skulle bli pappa, denna jul fokuserar vi på våran son :)
Det kommer att bli mycke paket till honom, fast han kanske inte förstår så mycket av det just nu, men det är något som kommer att bli kul ialla fall :)
Julgran kommer vi att ha också :D


Det kommer att vara julgransljus, glitter och kulor :D
Å så mysigt vi kommer att ha det här i december månad med alla ljus å allt som hör julen till :D
Min favorithögtid är nog julen faktiskt.
Det är då man får bli barn på nytt nästan. Det känns då så lite...
Våran son kommer nog att bli väldigt bortskämd, men vad gör man inte för sina barn.

Nu är det inte långt kvar innan det är dags för operation heller..
Ska bli skönt när det är över. Så vi kan börja se slutet på tunneln å börja nästa tunnel, men den kommer inte vara lika jobbig som denna. Utan det tror jag kommer att gå mycket lättare. 


Sonen sover, efter att ha haft två jobbiga dagar :( Ena dagen som slutade på barnakuten tyvärr :(
Men nu går det åt rätt håll igen....
Liten får vara med om mycket och det är inte lätt som förälder att veta vad det är som gör ont när de inte kan säga det heller...
Men han sover nu och har dessutom börjat sova längre på morgonen. Nu har han klivit upp runt 8 - 9 tiden. Får se när han vill kliva upp imorgon :)
Så länge det inte är kl. 6 så e jag ganska nöjd ;)
Ingen morgonmänniska, men man måste anpassa sig efter när han vill kliva upp och inte när en annan tycker det är läge att kliva upp...


Näe, lite teve mys å senare ev en film eller två :)
Puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av swedenbitch - 27 februari 2017 23:17

Vrf känns det som att någon ska hämta våra yngsta för?? Jag gör allt för honom. Leker med honom, pratar med honom, matar honom m m men ändå känns de int som han e min :'( Dessa känslor sliter mitt hjärta itu :'( Det gör så ont i mig att känna såh...

Av swedenbitch - 6 februari 2017 20:40

Å ja försöker me tillförsikt att blicka fram emot nästkommande dag... Tar en dag i taget å försöker att int stressa allt för mycket men livet som 2 barnsmamma kan va stressigt ibland. Man får försöka att prioritera det som är viktigast och försök...

Av swedenbitch - 4 februari 2017 21:49

Jag känner mig sliten och nere som aldrig förr :-( Jag känner inte igen mig själv som det är nu :-( Det är en skrämmande känsla som jag inte kan ta bort men som jag hoppas kommer att försvinna med tiden och med den hjälp jag får. Det är som värst ...

Av swedenbitch - 3 februari 2017 19:16

Idag va de då dags å sätta igång me träningen igen... Ska försöka träna imorgon igen å försöka hålla igång nu. Det är skönt å känner att man gör något bra för kroppen. Nu kanske man orkar mer å till å med kan börja leva sundare sen också... Mina d...

Av swedenbitch - 2 februari 2017 21:50

Imorgon är det dags för möte på förskolan och diskutera sonens tider. Han kommer att få gå längre på förskolan fr.o.m. måndag och detta pga att jag har min förlossningsdepression. Har själv även fått tid till läkarn nästa vecka då kuratorn tyckte...

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards