Alla inlägg den 25 november 2014

Av swedenbitch - 25 november 2014 21:24

Imorgon är det näst sista gången vi åker till ortopeden innan de tar gipset :D
Det känns i hela kroppen att gipsandet är snart över :D

Det är som om man vunnit på lotto :)
Går inte att beskriva hur glad jag är över att det snart är över...
Sen blir det en gång till å då ska gipset tas å skorna åker på :)

Det kommer att kännas väldigt konstigt i början, men de kommer att bli en sådan lättnad att slippa gipset å dess smulor som de lämnar efter sig. Å sonen får börja åka i sin sittvagn istället för i liften.
Han kommer inte få plats i liggliften längre heller pga skorna å skenan som han kommer att gå.
Han sitter bra redan nu så länge han har stöd så är det inga problem :D

Han är en riktig kämpe våran älskade lille son <3

Han har fått gått igenom mycket under sina första 4 månader i livet.
Men jag tror att detta kommer att göra honom starkare och kämpa oavsett vad som kommer i hans väg.

Jag kommer alltid att finnas vid hans sida, och hans pappa kommer att stå på hans andra sida och stötta och hjälpa honom :)

 

Nu blir det sängen snart då det blir en tidig morgon imorgon..
Puss

Av swedenbitch - 25 november 2014 10:08

Med smakprover åt lilleman :)
Fick smaka lite gröt idag å han tyckte de va göttans :D
Tror att om hans mage hade klarat av det, så hade han garanterat ätit mer av det hihi

Ska köra smakprover av gröt denna vecka, å testa annat nästa vecka. Så för varje vecka blir de smakprov på något nytt åt liten, så han får smaka på lite av varje.


Å snart är det även dags för dop för liten också :)
Det kommer att bli en oförglömlig dag :) 
Ha nära å kära närvarande vid en sådan tidpunkt kommer att ge oss minnen för livet :)
Jag längtar så till nästa lördag då det är dags för dopet.

Det som kommer att kännas konstigt är att inte ha min älskade pappa där :(
Det tynger mig för jag saknar honom så oerhört mycket :'(

Men jag vet att han kommer vara där spirituellt <3

Benjamin kommer att få veta vem morfar är och vart han finns när han blir äldre. 
Det kommer ingen någonsin att kunna ta ifrån honom. Att hans morfar alltid kommer att finnas vid hans sida, inte fysiskt, men spirituellt. 
Vi ska åka ner till graven och tända ett ljus å önska han god jul när det börjar nära mig jul.


Idag blir det en lugn dag hemma, senare ikväll blir de en sväng till affärn å fuffe ska få sig en tur i vagnen innan dess också <3
Min familj, mitt liv är det bästa som finns <3 
Att jag kunde få så underbara pojkar som bara är mina är något som jag aldrig trodde skulle slå in <3

Men nu sitter jag här med två underbart fina pojkar å jag älskar dem av hela mitt hjärta och själ <3


Näe, dags å slöa lite innan det är dags för fuffe å komma i lite kläder å en tur ner till brevlådan å hoppas att receptet har kommit...
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards