Alla inlägg den 4 november 2014

Av swedenbitch - 4 november 2014 16:11

Så har vi fått en mat som våran som tycker om...
Då han inte kan äta sånt som innehåller komjölksprotein så måste vi har specialkost till honom

i några månader till...
Men de va då int lätt att få läkare å skriva ut detta åt en...
Men tur är att vi har en bra BVC sköterska som fixade detta åt oss

och att läkarn skrev ut recept åt oss...

Den andra maten som han fick, tvärvägrade han att äta,

pga de smakade tydligen inge vidare.
Men de han får nu äter han som han ska igen :D
Så äntligen har vi hittat rätt mat åt honom :D
Skull ha trökat på det från början tror ja, så kanske vi inte hade behövt detta strul...
Men nu e det över å jag hoppas vi kan få nytt recept när det är dags att förnya :)
Så idag har jag stressat som faen, men de har gått bra :)
Ser fram emot en mysig kväll med sambon....


Livet det flyter på å jag hänger med så gott jag kan :)
Liten utvecklas å blir större :)

Har även skrivit en liten shoppinglista på vad vi kommer att behöva

köpa till han när det är dags att börja lära sig att gå m.m

Saker till hans rum å lite annat smått å gott :)
Jag bara älskar att kolla på saker till honom å till min sambo <3

Till mig själv är det inte så viktigt.

Näe dags å påbörja maten innan det blir mys i soffan framför en film elr två..
Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards