Alla inlägg den 21 november 2014

Av swedenbitch - 21 november 2014 18:17

Idag hade vi mormor och morfar (Berndt) på besök en sväng :)
De kom med lite julsaker å en mjukisren till Benjamin <3

Han kommer bli bortskämd denna lilla pöjk...
Å då inte bara av oss utan av släkten med hihi

 

Nästa helg är det dags att sätta upp lite ljusstakar å hänga upp gardiner å få lite julstämning här med :)
Det kommer att bli en mysig jul med familjen. Bara vi 3 och sedan kommer några från släkten på juldagen om det är bra väder.
Första julen som en familj och jag bara längtar som bara den :D
Vi har lite att fixa innan det blir jul också, å de ska handlas julklappar å julgran ska fixas å den ska pyntas.
Det ska bakas pepparkakor och andra mysigheter :)

Så denna jul ser jag extra mycket fram emot :D


Imorgon kommer moster, morbror å kusin på besök en sväng :D
De kommer att bli fint de med :)
Kul med besök faktiskt...
Så sen e det lugnt ett tag innan kusiner, faster, farbror, å farmor kommer på besök från Skåne :D

Sen e det dop å annat skojsigt som händer :)
Så de e fullt upp ett tag framöver i alla fall...

En sväng till Gävle, å en sväng till Hudik står också på schemat för liten.

Sen får vi se när han blir av med gipset.
Han ska till Hudik för kontroll av magen å till Gävle för kontroll av fötterna...


Jag älskar verkligen min lilla familj <3
När jag ser dem båda tillsammans blir jag alldeles varmt i hjärtat <3

Jag hade turen att hitta en underbar kille, å få en underbar son <3

Ni två är mitt allt <3
Min kärlek är eran förevigt <3 <3 <3

 

Näe, nu ska ja stöka runt lite å försöka få en liten trött pojke å somna.... 


Puss

 

 

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards