Direktlänk till inlägg 28 april 2014

28 april 2014

Av swedenbitch - 28 april 2014 06:52

Dags för en ny vecka med nya möjligheter :)
Det kommer att bli en ganska lugn vecka då förra var full med aktiviteter :D

Har inget emot att göra något på dagarna, så länge jag ser till att ta det lugnt också


Måste tänka på mig själv och min hälsa men framför allt på den lille som ligger i magen också 

Jag måste va rädd om den lille som ligger i magen också.
Det är inte bara jag utan nu är det vi :)
Det känns mer å mer och dessutom så syns de mer å mer att det finns något i magen ;)
Han har dessutom en tendens att väcka en tidigt på morgonen haha

Så det är därför jag sitter uppe nu och bloggar istället för senare idag.

Jag mår bättre :)
Inte lika trött längre, förutom om jag har hållt igång hela dagen, då kan jag känna mig trött på tidigt på kvällen

Det börjar närma sig dagen D också :D

Fast det är ju många dagar kvar, men det känns som det har gått fort tiden ändå :)


Denn vecka består av att besök hos läkarn och Gävle :D

Får hoppas på något bra besked från honom imorgon. Annars blir jag ledsen :/
Då mina hormoner gör lite om de vill tyvärr :(

Hämtade ut en skötväska igår :D Snart kommer vagnen också :D 
Så glad och lycklig just nu :D


Näe, frukost dags innan det är dags för ett besök på jobbet...
Puss













 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av swedenbitch - 27 februari 2017 23:17

Vrf känns det som att någon ska hämta våra yngsta för?? Jag gör allt för honom. Leker med honom, pratar med honom, matar honom m m men ändå känns de int som han e min :'( Dessa känslor sliter mitt hjärta itu :'( Det gör så ont i mig att känna såh...

Av swedenbitch - 6 februari 2017 20:40

Å ja försöker me tillförsikt att blicka fram emot nästkommande dag... Tar en dag i taget å försöker att int stressa allt för mycket men livet som 2 barnsmamma kan va stressigt ibland. Man får försöka att prioritera det som är viktigast och försök...

Av swedenbitch - 4 februari 2017 21:49

Jag känner mig sliten och nere som aldrig förr :-( Jag känner inte igen mig själv som det är nu :-( Det är en skrämmande känsla som jag inte kan ta bort men som jag hoppas kommer att försvinna med tiden och med den hjälp jag får. Det är som värst ...

Av swedenbitch - 3 februari 2017 19:16

Idag va de då dags å sätta igång me träningen igen... Ska försöka träna imorgon igen å försöka hålla igång nu. Det är skönt å känner att man gör något bra för kroppen. Nu kanske man orkar mer å till å med kan börja leva sundare sen också... Mina d...

Av swedenbitch - 2 februari 2017 21:50

Imorgon är det dags för möte på förskolan och diskutera sonens tider. Han kommer att få gå längre på förskolan fr.o.m. måndag och detta pga att jag har min förlossningsdepression. Har själv även fått tid till läkarn nästa vecka då kuratorn tyckte...

Ovido - Quiz & Flashcards