Alla inlägg den 9 november 2014

Av swedenbitch - 9 november 2014 19:37

Idag är det fars dag :) Å min sambo fick fira sin första fars dag av många idag :D
Det blev frukost å sen en promenad innan det var dags å fixa middag..
Hemmagjorda köttbullar :D
Gud så gott de va å kladdkaka med vaniljvisp till efterrätt <3

 

Själv skänkte jag några tankar till min egen far idag som inte är med oss längre...
Det har nu gått 5 år å de e lika smärtsamt fortfarande...
Det är vissa dagar å högtider som är jobbiga, men jag vet att han finns med mig hela tiden...
I båda mitt hjärta å i mina tankar... <3

Ska ta mig en tur ner tillgraven något tag här å prata lite...
Å så ska Benjamin få träffa sin morfar också.
Han kommer att få veta att hans morfar inte finns bland oss, men är med oss ändå.
Å att morfar är glad att han finns <3 

Min pappa sitter på ett moln å kolla ner på oss och är glada för min skull å för oss <3
Min pappa var min vän å kommer alltid att finnas i mina tankar å hjärta <3

Så till alla pappor därute...
Grattis på fars dag <3

 

Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards