Alla inlägg den 7 april 2013

Av swedenbitch - 7 april 2013 19:40

Å ja har haft en underbar dag :-) Tog sovmorgon å sen myst me gokatten Goliath ?

Sen blev de go mat och trevligt sällskap på gallerian :-) Satt å pratade om allt, från himmel till jord :-)
Kändes så skönt att koppla av en stund :-)

Ikväll ska ja mysa me katten å förbereda inför imorrn då jobb å möte står på schemat.

Tror jag ska hoppa ner i ett bad nu å sen mysa ner mig i soffan me gokatten :-)

Av swedenbitch - 7 april 2013 12:06

Å nästa vecka kommer att bli precis lika underbar :-)
Vaknade imorse med värk i ryggen :-/
Men de känns då lit bättre nu i alla fall.
Får hoppas de håller i sig hela dagen så ja slipper värken

Imorrn e det dags för jobb å möte me chefen.
Hoppas de går bra å att ja får ett svar på mina frågor.

Sitter just nu i soffan med ett leende på läpparna :-) Jag är så glad att du finns och att du är en del av mitt liv.

Har även kommit fram till att ja ev ska ta en intensiv kurs, så ja blir klar med mitt körkort någon gång. Skulle va bra å ha den lappen nu faktiskt.

Dags å slöa lit innan ja gör stan osäker.
Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards