Alla inlägg den 30 december 2012

Av swedenbitch - 30 december 2012 18:43

In i dina ögon ser jag trygghet som jag inte ser i någon annans ögon
När jag känner dina armar runt mig vill jag inte släppa taget.
Den trygghet och säkerhet som jag känner i din närhet har jag inte känt tidigare.

Du får mig att känna mig trygg, säker å helt avslappnad.
Jag känner att jag kan vara mig själv med dig. Behöver inte ha en mask, utan kan vara den jag är.

Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig.
Tack för att du finns och är en del av mitt liv.

Av swedenbitch - 30 december 2012 14:46

Va på g redan hem igår, men orkade då int me att sätta mig på bussen å sen tåget hem.

Stannade till idag å idag beger jag mig hem istället. Sitt nu å vänt på bussen te Gävle å sen tåge hem te Bollnäs.
Dessa dagar i Viken har vart helt okej :-) Skönt å få komma bort lit faktiskt.
Sen så få ja se om de bli så att ja få besök nästa vecka elr om de löser sig för han ändå.

Ja håller en tumme att de löser dig för han. Vill hans bästa :-) Men had vart kul me besök också.

Sen vänt ja på ett annat besked som eventuellt kommer på torsdag nästa vecka. Hoppas hoppas hoppas...

Mer om de på torsdag. Så ni få vänt å hoppas på de bästa.

Näe, slutbloggat för denna gång

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards