Alla inlägg den 10 december 2012

Av swedenbitch - 10 december 2012 23:00

E ja less på den som snor min sömn varje natt. Ge tillbaka den....

Sömnen måst ja ha för att ork me mig själv på dagarna. Ingen sömn, ingen rolig bitch heller ;-)

Imorrn e det dags för tisdags fika me bästa teamet :-) Mysigt me fika te kollegorna :-) Bruden som bjur på fika imorrn :-)

Hoppas de gillar det bara.
Näe, dags för stekpannan kanske ;-)

Av swedenbitch - 10 december 2012 16:51

Inte kvar hos mig längre :-/
Orken och allt annat försvann från mig denna eftermiddag :'(
Tårarna rinner och känslorna kommer nu :-(
Kvällen blir tuff å jag vet int vart jag ska ta vägen någonstans...

Känslan av att vara ensam är jobbig. Känslan av hopplöshet, inte bli älskad elr tagen på allvar är förjävlig :-(

Min blogg har blivit mitt forum för att skriva av mig. Den har lyft en den av bördan, men kan int ta bort allt. Jag vill in i dimman, ta till spriten elr vad som helst, bara för att slippa känna allt.

Jag saknar dig så oerhört mycket. Vrf lämnade du mig kvar här? Vrf tog du inte med mig?? Jag klarar mig int utan dig, utan dina kloka ord i svåra stunder. Vrf?

Fan alltså :-(

Av swedenbitch - 10 december 2012 13:31

Å ja e ledig :-) Imorrn vänter jobbe igen :-) å självklart fikatajm :-)
Min tur å bjuda mina kollegor på fika :-) Får hoppas de tyck om de ja bjur på

Idag blir de lugnt. Slöa å glo på film å plugg lit kanske. Får se vad som händer annars idag.

Int så myck planerat än att försöka hitta kläder te på fredag nästa vecka. Vill int, men måst tyvärr :-(

Näe, dags för film.
Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards