Alla inlägg den 29 december 2012

Av swedenbitch - 29 december 2012 13:30

På detta jävla år också...Det har varit både positivt och negativt år, men tro de vart mycke negativt faktiskt..:(
Är lit less på att de stunder man mår bra ska förstöras av något negativt. 

Har träffat många nya och fantastiska människor..:) Kommit närmare andra och glidit ifrån andra.


Men min årskrönika kommer inte förrän på nyårsdagen, så ni får allt vänt lit på den..;)

Är nere i Viken hos min underbara vän...Men de kommer att bli ett kort besök, så ja blivit sämre..:(
Känns bättre att vara hemma i sin egen lilla vrå då och kurera sig te han kommer te mig nästa vecka...

Nyåret kommer att firas med en annan underbar vän :) Bli lit god mat, å film å sen får vi se va som händ efter det.

Är i alla fall ledig 4 dagar från jobbet och det är skönt kan ja säga. Skönt me lit långledigt ibland.

Får se va ja hitt på senare idag, men som de känns så åk ja nog hem å kurerar mig å hoppas på bättre i min förkylning te på onsdag då han kom te mig..:)


Näe, ska ta å pack mina saker å bege mig hemåt tro ja..
Huvve värker å febern e tebaka :/

Å en annan sak som ja e lit less på, de e att de strulade te sig me min lön..:( Kul såhär innan jul å allt...
Ska se om någon kan kolla på det på onsdag, så jag kan få ett besked i alla fall...


Ni får ha det så bra i helgen..

Pöss pöss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards