Alla inlägg den 4 december 2012

Av swedenbitch - 4 december 2012 16:55

Det stämmer verkligen. Känns som om inget är roligt :-/ Mitt leende är int äkta när jag ler. Jag har ett äkta leende när jag är med dig :-)

Utan dig kan jag inte le elr skratta.
Tårarna rinner ner för mina kinder och hjärtat blöder :'(

Sitter här ensam å liten. Men som många säger: Du är stark!
Hur kan de se att man är stark, när man känner sig liten å obetydlig? Vart ligger styrkan någonstans?
Frågorna många å svaren så få.
Men men, få väl försöka å peppa mig själv, fast det är tufft :-/

Imorrn vänter jobbe å det e ja å Adam som börjar tidigt :-) Min chef börjar senare, så de blir bara han å ja ;-) Vi klarar oss ganska bra själv faktiskt :-)

Näe, dags för mat, fast magen int vill ha.
Puss puss

Miss you

Av swedenbitch - 4 december 2012 09:52

Igår blev jag ensam igen. Min vän åkte hem till sig. Vi har haft 4 underbara dagar tillsammans :-) Pratat å bara varit, precis som ja behövde :-)

Imorrn börjar allvaret igen. Då är det dags att komma in i rutinerna igen å jobba. Ledig idag, så vi får la se vad som händer.

Ska försöka peta i mig lit frukost.
Puss å kram

P.s Tänker på dig och saknar dig

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards