Alla inlägg den 5 december 2012

Av swedenbitch - 5 december 2012 20:37

Å ja har lagt mig i min kalla säng :-/
Det är int kul å komma till en kall lägenhet då det är kallt ute också :-/

Har försökt å få dem å täta mina fönster, men det händer då ingenting tyvärr :-( En vän te mig ska komma å täta dem i helgen om de e bra väder å int snöar.

Annars har jag haft en ganska bra dag. Fått reda på att jag ska sitt på en annan del av jobbe imorrn :-) Dka bli spännande, men ja e nervös som fan faktiskt, men de går nog bra.

Saknar dig å tänker på dig.

Puss

Av swedenbitch - 5 december 2012 04:34

Å ja e trött som få :-( Tycker int om att kliva upp tidigt :-/

Idag är det julbord med jobbet, men vi får se om jag ska gå elr inte. Visst, jag börjar sent imorgon, men vette tusan om jag känner för att vara social å glad med en massa människor :-(
Ska se om jag kan byta helg med någon så jag får vara ledig denna helg istället och jobba helgen före jul.

Förkylning på ingående också, men de hör väl vintern till om int annat.

Tankarna skenar iväg på natten och jag känner mig ensam.
De dagar ja hade sällskap var underbara. Önskar jag kunde hade så hela tiden.
Känslan av att ha någon hos sig när man kom hem efter jobbet var guld värd.

Näe, dags å gå te bussen snart å göra jobbe osäkert en stund.
Kram

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards