Alla inlägg under november 2012

Av swedenbitch - 20 november 2012 21:32

Men en härlig avslutning på dagen i alla fall :-)
Färjestad fick 3 härliga poäng :-)

Jobbe ha vart tufft idag :-/ Ingen bra dag tyvärr :-( Har vart jobbigt å slitsamt tyvärr. Ja hoppas på en bättre dag imorrn å att ryggen int krånglar allt för mycke.

Ikväll blir de lugnt. En vän som kommer förbi å ljuger lit å sen bli de sängen för min del. Jobb imorrn igen å sen 2 dagar efter det. Sen e ja ledig i 2 dagar :-)

Näe, dags å glida hem å in i duschen å invänta min vän :-)

Av swedenbitch - 20 november 2012 08:41

Idag ska ja iväg å jobba :-) Ser fram emot de faktiskt. Har vart skönt å va ledig, men tufft också :-/
Nu blir se jobb i 4 dagar å sen e ja ledig :-)

Tankarna snurrar å besluten svåra. Ska jag ta steget elr ska jag stanna kvar? Jag vet varken ut elr in längre :-( Vrf ska de va så svårt för?

Ja har inget att förlora elr har jag det?
Vi får se vad som händer. Tar inga beslut innan jag har funderat tillräckligt länge...

Men men, nu bär det av te jobbet :-) Orker int va hemma längre ;-P
Puss å kram

P.s I miss you

Av swedenbitch - 19 november 2012 21:24

Många tankar å funderingar som kom nu på kvällen :-/
Om livet, kärlek å allt runt det.

Jag tror int jag har förstått tidigare hur skört livet kan vara egentligen.
Int ens när jag förlorade min pappa förstod jag nog riktigt det.
Men det börjar komma nu mer å mer att livet är bra skört.

Jag vill göra så mycket med mitt liv å ja vill dela mitt liv med någon också. Skaffa familj å barn, innan det är försent.

Man ser alla lyckliga par å hör om vänner som ska elr väntar barn. Jag blir sugen själv på att skaffa ett barn :-)

Men men vi får se vad som händer :-)
Nu ska ja ta mina funderingar å krypa ner i sängen å försöka få lit sömn

Puss å kram alla goa människor

Av swedenbitch - 19 november 2012 08:43

Natten har varit svår men ändå är jag utvilad och pigg :-)
Haft det tufft inatt och inte riktigt vetat vart jag skulle ta vägen.

Jag vet att ja alltid kan ringa mina vänner, men med detta kunde de int ha gjort mycket :-/ Jag stod ut och somnade till slut i alla fall.

Mina tankat snurrar och funderingarna kommer hela tiden. Jag önskar ibland att jag slapp detta och kunde leva ett normalt liv utan alla problem som detta medför.

Jag gör mitt bästa och många ser int att jag kämpar varje dag emot detta.
Jag hoppas att nästa gång jag är långledig att jag har något att göra :-) Dags å planera in något så jag slipper vara ensam å framför allt hemma

Dags å ta fram matteboken :-)
Puss å kram

Av swedenbitch - 18 november 2012 22:13

Nu blir de Beck å sen blir de sängen. Upp imorrn å komma tillbaka till vardagen efter helgens ledighet.

Imorgon ska jag plugga å sen får vi se vad som händer resten av dagen :-)

Beck är bra faktiskt :-) Men nu blir de sängen å invänta natt sällskapet

Puss å kram

Av swedenbitch - 18 november 2012 12:01

Å jag e fortfarande ledig :) Känns som jag varit ledig hur länge som helst nu, fast jag vart ledig i 3 dagar bara...
Skulle vilja jobba imorrn, men e ledig då också. Ska kanske ta mig en sväng till skolan å se om de kan hjälp en där.

Måst se om de finns något som jag kan göra för att bli klar me min repetion av B-kursen, så jag kan börja me C-kursen till våren. Så dagen består av att plugga å sen får vi se hur långt jag hinner idag. Jag hoppas att jag blir godkända på de uppgifter som jag skickar in och att jag kan bli klar nu till jul i alla fall...
Har begärt att få jobba i jul och jag hoppas att det blir så också. Jag vet inte om jag skulle klara av att vara hemma under julhelgen faktiskt.


Medans jag skriver detta, så märker jag att mina tankar svävar iväg och jag vet vart de är också...:)
Jag känner mig glad och sprallig. Allt känns underbart faktiskt...
Det känns bättre varje gång jag får höra från dig. Jag vet att de är kontigt men allt känns som en dröm samtidigt som det är verkligt.

Jag hoppas att det inte är en dröm utan att det kanske kan bli verklighet av detta. Men vi får se vad som händer och sker. Tar det hellre lugnt, än att stressa in i något och man blir sårad. Men just nu känns allt underbart i alla fall..:)


Näe, dags å ta fram matteboken å plugga lit..:)
Puss å kram


P.s Miss you ;)

Av swedenbitch - 17 november 2012 20:26

Består i att tvätta. Jag försöker att vara självständig å klara detta själv, fast ja har värk å ont. Än så länge ha de gått bra. Få se hur de går när man ska upp me tvätten sen.

Jag har faktiskt lyckats städa lägenheten själv å de ni, de va ett steg i rätt riktning för mig. Annars har min granne kommit in å städat åt mig, då ja int fixat de själv :-/

Helgen blir lugnt. Vill ha tisdag så ja kan återgå te jobbet igen :-) Ser fram emot de :-) Tyck de nästan e lit långt å va ledig 3 dagar, men de e skönt också, man hinn me allt som man int hinn me annars :-)

Näe, dags å gö klart detta å sen bli de tevehäng resten av kvälla

Puss puss

P.s I miss you

Av swedenbitch - 17 november 2012 14:14

Har precis tittat på två avsnitt av TV3s nya serie om Stalkers.

Jag lider verkligen me de som va med i de avsnitt som jag såg. Jag kände verkligen för dem å kände även igen mig :-/

Det är något som många int vet om men jag har haft ett ex som förföljt mig och terroriserat mig. Jag tog mig ur ett förhållande som varade i 5 år och jag mådde dåligt. Jag blir tyvärr fortfarande förföljd av denna person och jag vet int om ja någonsin kommer att kunna leva ett liv utan rädsla.

Jag hoppas att du läser detta och jag vill att du ska fatta att det aldrig kommer att bli vi igen.

Näe, nu ska ja försöka att få lit ordning här å sen vänt tvättstugan ikväll :-)
Puss å kram

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards