Alla inlägg den 16 november 2012

<3

Av swedenbitch - 16 november 2012 20:28

I can't give you my heart,
because I'm afraid that you are going
to hurt me

I care about you so much,
but I dont know if you care
about me.

I like you very very much.
I know in my heart that you are
the one for me....<3

P.s Ej skrivet av mig. Tyckte det var så vackert skrivet att ja lärade dela med mig av detta

Av swedenbitch - 16 november 2012 18:49

Å jag spenderar den hemma hos mig.
Allt har gått bra idag :-)

Just nu ligg ja här å bloggar lit :-) Blir en lugn kväll för mig. Slöa å göra ingenting. Titta på film å bara vara :-)

Jag är så gla att du kom in i mitt liv :-) Tänker på dig å saknar dig. Ser fram emot när vi ses igen :-) Va längesen nu :-)

Ja har saknat mitt jobb idag :-/ Tråkigt å va hemma. Hade ja kunnat så had ja jobbat idag. Min TL e så förstående å bra :-) Hon e hård men rättvis. När hon va borta denna vecka, så gick de inge bra på jobbe, men så fort hon kom tebaka så gick allt bra igen :-)

Näe, nu ska ja kolla på teve å sen få vi se va som händ.

Puss å kram

Av swedenbitch - 16 november 2012 10:20

Som rubriken säger, KING FREDAG :-D
Denna fredag e ja dock int på jobbe å rockar :-( Utan spenderar den på sjukhuset.

Sen får vi se vad kvällen har att erbjuda.
Sen helgen spenderas med matteboken framför sig.

Dags å bege sig te sjukhuse. Sänder en tanke till mina två teamkollegor å TL som jobbar idag. Jag säger bara: ROCK ON!! Vi ses på måndag :-)

Puss å kram

Ovido - Quiz & Flashcards