Alla inlägg den 7 november 2012

Av swedenbitch - 7 november 2012 21:05

Men underbar dag :-) Har varit pigg å glad hela dagen :-) Pluggat för fullt å dessutom har ja orkat med att städa :-) Allt känns underbart nu å ja hoppas att de håller i sig nu.

Ser ljust på det mesta nu och jag mår faktiskt väldigt bra :-) Jag hoppas att ja får må såhär nu året ut faktiskt.
Jag ser allt på ett annat sätt, finns inga hinder som kan stoppa mig :-) Jag är fokuserad och koncentrerad.
Pigg på morgonen och känner även att jag är pigg hela dagen :-)

Men nu blir de lit plugg innan ja ska sova och upp å jobba imorgon :-)
Puss puss

Av swedenbitch - 7 november 2012 09:46

Hatade jag när ja gick på högstadiet och på gymnasiet, men nu tyck ja de e jättekul :-)
Tänk vad man kan ändra sig under åren. Håller nu på å repeterar matte B för att i januari läsa ma C :-) Ska även läsa matte D å funderar på att läsa ma E också, men ja vet inte. Vi får se hur det blir å hur det ser ut när man väl e klar me D kursen.

Ska även läsa kemi å fysik också. Ser verkligen fram emot kemi kursen :-) Nästan lika mycket som jag ser fram emot matte C kursen.
Måst ha fått ett riktigt slag i huvvet ja haha

Å förutom allt detta, så mår ja väldigt bra :-) Livet känns bra efter allt som hänt :-) För första gången på länge så mår jag väldigt bra :-) Allt känns underbart å ja gillar verkligen mitt jobb.

Näe, dags å plugga lit :-)
Puss puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards