Alla inlägg under november 2012

Av swedenbitch - 25 november 2012 22:19

Så kanske de e dags å söva elr va tro ni ;-)
E trött å avslappnad, så de borde gå ganska bra å söva faktiskt.

Ja vill så gärna, men vågar jag? Vågar jag ta steget? Hmm...
Något å fundilera vidare på tro ja ;-)

Mina underbara goa vänner :-)
Ni vet att ni betyder allt för mig å ni vet även att ni alltid kommer ha en plats i mitt hjärta <3
Utan er finns inget jag :-)
Jag kan int me ord förklara vad ni betyder för mig <3

Näe, nu går ögonen verkligen i kors, så nu säg ja god natt
Puss puss

Av swedenbitch - 25 november 2012 13:12

Å en vecka kvar till 1:a advent. Snart dags för en jobbig högtid :-/

Som tur så ska ja jobba i jul å få ha tankarna fokuserade på det :-) Det känns skönt faktiskt :-)

Tankar å funderingar kommer å går hela tiden. Vet int riktigt vad som är bestämt för mig.
Vet vad jag vill å med vem ja vill ha de med också, men å våga chansa å ta steget är något som ja måst fundera lit mer på tyvärr.

Jobb hela nästa vecka å sen ledig i 2 dagar vilket ja ser fram emot. Fika med mamma på torsdag står även på agendan :-)
Funderingarna att flytta blir bara starkare å starkare.

Näe, dags å förbereda hemförd om någon timme.
Puss puss

Av swedenbitch - 24 november 2012 18:37

Detta är Mathias Johansson FBK som hade nr 17 :-) Han fick sin tröja upphöjd i taket idag :-D Hedrar denna kille genom att skriva detta i mitt inlägg.

Dagen började kanon å den är fortfarande bra. Jag mår faktiskt bra :-) Har ett jobb som ja trivs med, underbara vänner å en underbar familj :-)

Det verkar som om allt går min väg just nu :-)

Kort inlägg idag.
Skriv mer imorrn
Puss puss

Av swedenbitch - 23 november 2012 09:05

Å denna bitch e på topp humör :-) Ska rocka fett på jobbe idag :-) Ska ge allt å hoppas på de bästa ;-)

Dagen började ju int så bra, men resten av dagen blir nog kanoners ;-)
Ikväll bli de köpmat å mys me mig själv.

Fira att ja e ledig i två dagar å att livet e på topp :-)
Dags å va lit social :-)
Bloggar mer ikväll

Puss

Av swedenbitch - 22 november 2012 23:15

Har även ja helg :-) Jobb imorrn å sen ledig i två dagar.

Ska bli skönt efter allt som hänt denna vecka. Det har vart tufft, men de har gått bra ändå otroligt nog :-)

Jobb imorrn, men de blir lugnt. Får hoppas på att ryggen gör som ja vill bara. Annars blir ja tokig. Men de gå nog bra :-)

Gått bra idag :-) Haft en underbar dag på jobbe :-) Trevliga kollegor å chef :-) Fick förresten mina piercingar idag :-D
Så idag har vi bytt ;-)

Får se hur de blir om ja byt imorrn igen elr om ja ha den kvar.
Sängen kallar.
Sov gött
Puss

Av swedenbitch - 22 november 2012 08:02

Å hoppas att denna dag blir bättre än gårdagen :-/
Sövit hela natten faktiskt, så de borde bli en bra dag :-)

Ryggen e bättre också :-) Så nu ska vi kämpa på å se till å fixa denna månad :-)
Int många dagar kvar nu innan ja e ledig 2 dagar.

Näe, nu ska ja försöka sova te jobbe om de går.
Kram å puss

Av swedenbitch - 21 november 2012 20:51

Fy fan alltså :-/ Allt gick så bra, men nu blev det ett jävla bakslag :-(
Såg fram emot att fixa detta, men int då :-/
Hur fan ska de bli när ja int kan ta mer, då de slutat ge mig helt??

Jag vet int hur detta ska gå :-/ Tankarna snurrar just nu.
Men får hoppas på det bästa i alla fall :-)

Imorrn e det jobb igen i alla fall :-) Å då ska ja rocka hela dan :-)

Teve en stund, å sen sängen :-)
Puss

Av swedenbitch - 21 november 2012 07:21

Då e de onsdag, redan... Vart har denna vecka tagit vägen? De har gått väldigt fort.

Sitt här nu å vänt på å åk te jobbe. Ska köra ett pass idag med. Härligt å ha något att göra faktiskt.

Funderar starkt på att flytta, men vet int hur ja ska göra? Står i valet å kvalet :-/
Får fundera lit med på det där innan ja bestämmer mig för hur ja ska göra.

Näe, dags å göra sig klar å sen bege sig te bussen å iväg te jobbe :-)

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards