Alla inlägg den 8 november 2012

Av swedenbitch - 8 november 2012 21:01

Är det imorrn :-) Härligt me fredag å ja slutar 18 :-) Kan ju int bli bättre

Dagen har vart toppen :-) Inget att klaga på alls faktiskt :-) Mötet gick bra å vi ska fortsätta att ses varje torsdag månaden ut. Känns skönt att de förstår mitt problem.

Tror ja kommer fixa denna månad klockrent faktiskt. Å mitt mående följer med som om de vore sommar :-)
Har energi för flera personer när jag vaknar på morgonen och orkar hålla igång hela dagen på jobbe. Har dessutom gått från att vara nattmänniska till å vara pigg på morgonen :-) Hoppas detta håller i sig månaden å året ut.

Nu bli de film å sen sängen.
Pöss Pöss

Av swedenbitch - 8 november 2012 07:30

Å jag mår bra :-) Jag har mått bra sedan i måndags å det känns så skönt :-)

Det blir även bättre med ryggen å jag känner att livet går min väg. Det känns som om inget kan ta ifrån mig mitt mående nu faktiskt.

Ska iväg å jobba idag, jobbar till 19.15 å det känns väldigt bra :-) Har fått mitt schema ändrat, så jag börjar kl 10 varje dag. Det funkar bättre för mig.
Idag kommer det att bli en bra dag :-) Möte på jobbe å ja ska se till å säkra min bonus denna månad :-)

Dags å börja göra sig klar å gå emot bussen snart :-)
Puss puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards