Alla inlägg den 22 december 2014

Av swedenbitch - 22 december 2014 13:11

Men det beror på att jag har lite att göra idag, så jag kommer inte hinna med att blogga ikväll, så jag slänger ut ett inlägg nu istället ;)
Snart ska jag å liten åka till Hudik till Barnmottagningen för kontroll :)
Denna kontroll skulle ha gjorts 3 veckor efter hans magoperation men som inte blev av, men nu blir den av :)
Sen blir de hem å åka å handla lite...
De ska köpas lite julklappar å så ska våran älskade son få sin stol så han kan sitta med oss vid matbordet :D
Det kommer han att gilla grymt mycket :D


Imorrn blir det å handla mat å lite annat:)
Får hjälp av min syster som kommer upp å hjälper till...
Maken jobbar på å ska även jobba imorrn innan han går på ledighet över jul å nyår :D
Det känns som jag skrev i tidigare inlägg väldigt skönt att ha honom hela julhelgen och nyårshelgen utan att han ska jobba faktiskt :D


Å imorgon är det dags att fixa med maten, å pyssla lite hemma...
Fixa granen och slå in julklappar :) De kommer att bli en kanondag imorgon med :D

Men nu e det snart dags å göra liten iordning för att bege sig iväg...
Får hoppas de kan svara på mina frågor som jag ställer idag, speciellt hur vi ska göra när han blir 6 månader och ska gå över till att äta välling...
Han får lite smakprover nu redan och de går faktiskt ganska bra. Gillar allt han får smaka på :)
Ska köpa lite åt honom imorgon och frysa in, så de e bara å ta fram när vi ska ge honom...
Men som sagt, lite om hur mina dagar innan jul ser ut i alla fall :)
Full fart från morgon till kväll ;)

Puss

Ovido - Quiz & Flashcards