Alla inlägg den 16 december 2014

Av swedenbitch - 16 december 2014 20:40

Innan det är julafton :-D
Jag längtar så himla mycket till julen detta år så det finns inte.
Första julen med min man å våran son <3

Det kommer bli en underbar helg.
Vi ska mysa, äta god mat jag bara rå om varandra.
Detta är första julen av många tillsammans. Nästa vecka är det dags att fixa det sista inför julfirandet och jag får hjälp av min syster som kommer upp och hjälper till med några av bestyren.
Dagen innan julafton ska det fixas med maten och det ska bakas lite å förbereda inför julafton :-)

Våran egen uppesittarkväll :-D

Sen en sak som retar mig nå grymt.
Det är att vissa av mina vänner tar mig förgivet. De tror jag kan släppa allt för att de har problem. Men jag har min familj och jag kan inte släppa allt så fort de ropar. De blir sura och arga för att jag inte svarar när de skriver till en, men jag kan inte släppa som sagt allt bara för att de behöver mig.

Jag vet vilka som är mina sanna vänner och som alltid finns där. De som man inte pratar med carte dag utan de kan gå några dagar, ibland veckor å de är helt okej :-) Ni är guld värda. Å ni vet vilka ni är också <3

Näe, filmmys innan sängen...
Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards