Alla inlägg den 2 december 2014

Av swedenbitch - 2 december 2014 17:02

Å det är 22 dagar kvar till julafton :D

Ser verkligen fram emot denna julafton väldigt mycket.
Få fira med familjen och mysa ordentligt med julgran å god mat <3

Förra julen kunde man inte äta köttbullar :(
Men i år ska jag vräka i mig köttbullar, hemmagjorda dessutom :D :D :D

Vi ska köpa lite julklappar till lilleman <3
Han kommer att komma i första hand. Vi köper våra när vi känner för de. 
Vi behöver inga julklappar så, utan julen handlar om barnen och är barnens högtid, men det är även de ensammas högtid.
Det är väldigt många som är ensamma på julafton och det är lite synd.


När min pappa levde så var han ofta ensam på julafton, men jag försökte att bjuda hem honom till mig, så han slapp vara själv. Det tyckte han om faktiskt. Han slapp vara själv. Nu firar han jul med farmor och farfar i himlen <3
Han firar jul med mig varje år genom att jag alltid har honom i mitt hjärta å i mina tankar.


Näe, dags å fixa lite hemma innan besöket från Skåne kommer :D

Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards