Alla inlägg den 13 december 2014

Av swedenbitch - 13 december 2014 19:56

Innan det är dags för denna familj att fira sin första jul som familj <3
Å de kommer bli många jular tillsammans <3

Nu är det andra julen som jag ser fram emot sedan min pappa gick bort.
Julen var våran högtid. Han kom för de mesta hem till mig och firade jul med mig istället för att sitta själv.

Kommer tända ett ljus speciellt för honom på julafton. Något jag har gjort
varje jul sedan han gick bort. Det ljuset kommer att brinna hela julhelgen.

Blev en sväng till läkarn idag med lilleman. Han har varit hostig å snorig sedan i tisdags och skrikig.
Väl där fick vi vänta 5 min och sedan blev han undersökt ordentligt.
Läkarn kom fram till att han hade ett förkylnings virus. Bara å se till å peta i honom vätska.

Idag har vi varit gifta 1 vecka <3
Det känns fortfarande underbart å få ha denna underbara man i mitt liv <3

På måndag är det dags för BVC och 5 månaders kontroll :-)
Han ska även få sin 3 månaders vaccination då. Detta pga att han var gipsad när han var 3 månader så de sköt på vaccinationen.

Dags för lite teve å slöa lite....
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards