Alla inlägg den 14 oktober 2014

Av swedenbitch - 14 oktober 2014 19:13

Min älskade sambo fick ett underbart samtal på eftermiddagen.
Det kom som en blixt från klarhimmel :D
Det känns så himla skönt att de vänder för oss nu...
Å då har han bara gått hemma 1 ½ månad, så turen är på våran sida :)

Annars idag har det varit lugn...
Tog en sväng med liten ner på stan och fick min dagliga motionsrunda ;)
Blir nog ingen kvällstur ikväll..
För de blir motion imorgon så jag klarar mig..
Då e det dags för vägning av liten igen :D
Ska bli kul å se om han har gått upp något...
Vilket jag tror att han har, för de känns när man lyfter honom...
Mammas lilla knubbis <3


Sen på torsdag är det dags för nytt gips igen och eventuellt

mer information när det är dags för operation för liten också...
Hoppas verkligen att de blir av nu i oktober, annnars får de bli i november. 

Nu blir de fika å sen blir de å slöa lite innan det är dags för sängen...
Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards