Alla inlägg den 7 oktober 2014

Av swedenbitch - 7 oktober 2014 20:47

Mina vänner är de som alltid finns för mig.
De dömer inte en och säger vad de tycker till en.

De är ärliga i alla lägen och jag har alltid roligt med dem..
Vissa ser jag inte så ofta å andra mer...

 

Mina vänner ger kärlek och värme <3
De finns alltid där och de lyssnar på en...
Den allra bästa vännen finns i mitt liv som min sambo.

 

Vänner kan vara av båda könen och i alla åldrar...
Familjemedlemmar kan vara vänner.
Kollegor kan vara vänner, grannar m.m


Men mina vänner är blandade.
Vissa är gamla kollegor, andra från skoltiden och vissa genom andra bekantskaper, 

vissa helt nya vänner :)

Jag ger mina vänner kärlek och jag finns där för dem så gott jag kan.

Jag försöker ställa upp på bästa sätt och ge dem ett öra som lyssnar,

en axel att gråta emot och en famn som ger kramar.

Vissa vänner är som en familjemedlem för mig<3

 

Utan mina vänner skulle inte jag finnas idag.
Utan min sambo skulle livet kännas över.
Utan min son skulle jag inte vara hel.

Utan er finns inte jag <3

 

Massa kärlek till mina vänner och min familj <3

Puss

Av swedenbitch - 7 oktober 2014 16:47

Nu har verkligen hösten kommit :D

Så nu kan man tända lite ljus å mysa för fullt och njuta för fullt...
Älskar hösten, vintern faktiskt...
Det är nog de bästa årstiderna i min mening..
Sommarn, näe...
Hade gärna hoppat den helst om ja ska vara ärligt...
Men de gå int så bra tyvärr...


Träningen får sakta framåt....
Motionerar nästan varje dag...
Förutom idag, då de regnar å vårat regnskydd till vagnen blev kvar i Skåne ;)
Klantigt av mig att glömma det där, men det är int lätt att komma ihåg allt ;)


Har varit en hemmadag idag...
Inge vidare mående pga magen e lite struligt, men de går över nog snart får jag hoppas...

Benjamin sover å sover å sover ;)
Så man kan passa på att ta de lite lugnt faktiskt..
Han är duktig på att äta å växer så de knakar, i alla fall på brädden ;)

Men jag älskar min lilla knubbis <3

Mammas hjärta de <3


Näe, dags å förbereda lite mat å sen se om liten kommer vakna snart...
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards