Alla inlägg den 24 oktober 2014

Av swedenbitch - 24 oktober 2014 20:16

Å de känns väldigt bra me två dagar ledig...
Ja, jag är ledig veckorna med, men det är något speciellt med helg ändå...
Det känns bara speciellt med den. 


Inga måsten, inga sjukhusbesök eller annat som man måste stressa till å planera inför...
Planera inför dopet gör vi redan å jag har redan börjat planerat inför nästa besök hos ortopeden också :(
Det gör jag redan samma dag som vi åker därifrån...
Jag vill verkligen att detta ska vara slut nu, men det är ca 6 gipsningar totalt kvar, sen är det klart å vi kan börja med skorna som han ska ha...

Det är något som jag ser fram emot, för då slipper man se han ha så ont i sina små tossingar pga att läkarna håller på å klämmer på dem. Visst, de kommer att klämma sen men bara för att se så att allt är bra. Nu gör de det för att få ut tårna på honom och att de ska stanna på plats...


Annars e det fortfarande febrigt på kvällarna här tyvärr...
Nu får förkylningen ta å bryta ut någon gång...
Jag vet inte ens om jag ska åka till Sandviken på rehab där...
Men det är en hel vecka kvar innan det är dags för det också, men det är ändå en vecka som kan göra att det inte blir något ändå..
Aja, det blir som det blir... Fungerar det inte så gör det inte det. Finns inget jag kan göra åt det alls. Är jag sjuk så är jag. 


Näe, dags för lite fredags mys me lit dip å lit läsk...
Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards