Alla inlägg den 10 oktober 2014

Av swedenbitch - 10 oktober 2014 17:39

De börjar ta sig sakta men säkert ta sig och jag vet hur jag vill ha det.. :)
Å då menar jag självklart Benjamins rum :D
Resten av lägenheten är redan klar, över hur jag vill ha det i den, så det är lugnt. 


Men hans sovrum va lite svårare å inreda då det är lite saker som ska in å sen e det dags för leksaker mm. 
Men inte än så länge som tur är. Än så e han lite för liten för att kunna köra runt på en bil elr brandbil elr vad de nu kan tänkas bli :)

Det är inte lätt detta... Man vet på ett ungefär hur man vill ha de, å sen så ångrar man sig å ska ha andra saker istället... haha
Men jag kommer nog stå fast vid detta nu i alla fall...
För det känns rätt som de ja vill ha det nu i alla fall.
Det kommer att inhandlas lite kläder åt lillen också, då det är dags å uppdatera garderoben lite. Han har lite kläder, men vissa e lite små, å då e det dags för en större storlek snart å lite nya kläder för den delen också.
Jag älskar att shoppa åt honom. Det har jag inget emot alls. Jobbigare när man ska handla åt sig själv :/ De e int lika kul längre...
Kanske blir roligare när man blir lite mindre elr så...

Men jag har ändå gått ner ganska mycket i vikt, men ska ner mer innan jag kan säga att jag är helt nöjd. Jag är nöjd med hur jag ser ut, med tanke på att jag fick barn för inte så längesen...
Kan inte tro att allt ska försvinna på en gång eller att jag ska bli pinnsmal bara för att han kom till världen.
Motionen är fortfarande en stor del av livet och kommer nu att vara så länge som möjligt. Jag känner att jag vill verkligen gå ner å bli smidigare, å tror de kanske är en fördel för min rygg också....

Näe, dags å försöka göra lite nytta när liten sover en stund, innan det är dags för kvällbestyren å de e pyjamas dags för honom...

Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards