Alla inlägg den 20 oktober 2013

Av swedenbitch - 20 oktober 2013 21:32

Har försökt att städa lit idag, har gått sådär tyvärr. Får ta tag i resten imorgon. Orkar int mer idag.

Ligger å lyssnar på musik nu å slappar i soffan. Ny vecka imorgon å jag hoppas verkligen den blir bättre...
Jag kämpar å kämpar men kraften börjar tyvärr att ta slut. Jag försöker verkligen mitt bästa att kämpa vidare.

Mina vänner är ett stort stöd och de finns verkligen för mig när jag behöver dem. Ni är guld värda. Jag är så tacksam att ni finns i mitt liv. Jag kan inte säga tack nog till er. Ni är bara bäst :-)

Snart kommer en fin person ner på besök också :-) Ska bli kul å visa min hemstad :-)

Veckan efter är det dags att förbereda inför jobb :-/ Känns lit sådär, men skönt ändå att komma tillbaka till mina fina kollegor. Sakner dem och min fina TL som finns där och lyssnar på mig. Andra TL:s är bra också som finns där för en när man behöver.

Veckan som kommer är fullspäckad. Med både tråkigheter å roligheter :-)
Tvätta å besöka läkarn :-/ Tråkigt men ett måste tyvärr.

Näe, ha de bäst alla där ute.
Frågestund kommer att ske någon dag framför :-) Fråga vad ni då vill och det kommer att visas i bloggen, frågan och svaret. Kommentera gärna mina inlägg. Kul med kommentarer.

Puss ?

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards