Alla inlägg den 4 oktober 2013

Av swedenbitch - 4 oktober 2013 09:53

Vet att hösten e här för att stanna, men jag e ändå glad :) Annars brukar ja vara ganska nere när det är höst, men int denna gång :)
Jag tror ja kommer att fastna i ett leende snart om jag inte ger upp å ler hela tiden ;)
Jag försöker att int le, men det går bara int..
Jag har alltid haft ett leende på läpparna, men de är inte alla gånger som det är äkta, utan man vill då int visa hur man egentligen mår :/
Vet att de finns de som kan genomskåda mina leenden å som verkligen ser om jag int mår bra..
Vilket är bra vissa gånger men int alltid.

Men nu när jag ler, så ler jag int för att dölja något, utan jag gör det för att jag känner mig glad :)
Det spritter i hela kroppen och jag vet int alls vart jag ska ta vägen någonstans..
Jag kan till å med komma på mig själv att le som en fåne ibland haha


Har haft någon dag som varit jobbig, men det beror på vissa saker.
Jag kommer att ha mina dagar då jag ev döljer mitt mående, men det är bara för att jag int vill att alla ska se att även jag mår dåligt. 

Men men, just nu sitt jag å ler i alla fall, igen haha

Jag förstår int vad som har hänt?? Ler hela tiden och de finns även de som säger att det syns att jag mår bra?? 
Jag förstår fortfarande inte hur det kan synas så himla bra på mig..

Näe, nu tro ja int att jag har ti me detta längre... ;)
Får se om jag ev slänger in ett inlägg senare ikväll också..
Ha de bäst därute

Ställ frågor, alltid kul me frågor från er läsare :)

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards