Alla inlägg under mars 2013

Av swedenbitch - 3 mars 2013 14:05

Hur kommer det sig att jag fungerar så oerhört mycket?

Jag kanske är en sådan människa som funderar på livet.

Och allt som det har att ge och inte ge.
Jag vet att jag började fundera ännu mer sedan det blev som det blev mellan oss.
Jag vet att jag inte kan göra något åt det och att det som händer det händer. 


Det känns konstigt mellan oss. Jag vet inte riktigt vart jag själv står just nu.
Står jag där jag vill eller vill jag något annat?
Vill ha ha mer än vänskap elr vill jag bara ha vänskap? 


Men men, de blir som det blir..
Tar å lägger mig en sväng, är så trött...Hoppas på lite sömn innan det är dags för kvällens äventyr.

Bloggar senare

Av swedenbitch - 2 mars 2013 21:14

Alla ord jag säger nu, jag talar helt ärligt.
Det jag känner för denna pojke här är speciell kärlek.
Nått som ni har svårt att acceptera eller fatta, det är att just denna killen han får mig
att skratta
Kärleken till honom som vän o mycket mer, den är svår att förklara men jag hoppas att han inser.
Att jag uppskattar den grabbeb vad han än gör, jag kommer alltid finnas där, ja enda tills
han dör.
Jag tar dig in i mima tankar, vad tänker jag på? Han o jag o jag o han, jag vill att det ska vara så.
Men nu släpper vi den tanken för ett tag å tänker vänner, på abra ett tag blev han den
coolaste jag känner.
Denna killen älskar både godis och choklad, kanske är det därför han alltid är så glad.
Jag sitter på mitt run och det jag gör det är drömmer, för denna killens skratt det är
ingenting man glömmer
Det är nått speciellt med hans skratt som för mig att le, ingen vet vad det är för det är bara
jag som vet
Du, jag älskar dig precis som du är, vill att du ska vara här. Snälla kom tillbaks till mig.
Jag klarar mig inte utan dig.
Du jag älskar dig precis som du är, vill att du ska var här
Han är inte ful heller, han ser ut som en stjärna.
Han är också intelligent, han har en mycket smart hjärna.
Bilar är någonting som denna killen gillar mest,
men enligt mig så är det han själv som han borde gilla bäst.
Han är en drömkille som alla tycker om, jag kan säga att
jag gillar honom flera gånger om.
Jag glömmer aldrig dig, jag är glad att vi är vänner.
Jag måste bara säga detta. DU ÄR MIN ÄNGEL <3

 

Detta är delar ur en låt som jag hittade och jag kände att jag lärade bara skriva den delen av låten

som jag gillade mest. 

Denna är tillägnad en väldigt speciell person <3

 

Men nu blir det nog sängen för mig och sedan får vi se vad morgondagen har att erbjuda :)

<3

Av swedenbitch - 2 mars 2013 14:43

Saknaden efter dig är så oerhört stor.

Jag förstår inte att det snart har gått 1 år sedan du blev en ängel

Du valde en väg som jag önskar att du inte hade valt.

Frågorna är fortfarande många och jag vet att de inte kommer att finnas någon 

som kan vara på dem.

 

Du var min allra bästa vän. Vi hade känt varandra så länge och jag trodde vi

skulle bli gamla tillsammans och sitta på hemmet tillsammans och prata.

Men du lämnade mig alldeles för tidigt.

Jag förstår inte varför du gjorde så emot mig.

 

Jag saknar dig så oerhört mycket varje dag.
Jag försöker att gå vidare, men det är inte lätt...
Frågorna är många och saknaden kommer alltid att finnas efter dig

Du lämnade mig i stor sorg :(

Mitt hjärta blöder fortfarande av saknaden efter dig.
Min älskade vän, kom tillbaka.

Du var en ängel på jorden och nu är du en ängel i himlen.

Älskar dig fortfarande <3

Av swedenbitch - 1 mars 2013 09:12

Å jag har bott i min mya lägenhet sedan i tisdags :)

Jag hoppas verkligen att det kommer bli så att jag bor här nu längre än vad jag gjorde i Bollnäs

Orkar nog faktiskt inte flytta mer nu...

Ska jag flytta igen, så ska jag nog flytta ihop med någon och då till ett hus...

 

Idag blir det en sväng till jobbe å bröka lit me mina underbara kollegor och me chefen ;)

Dit å snacka lit om hur vi ska göra med jobbet och allt.

Har stora funderingar på att att gå ner i tid.... :/
Ryggen fixar nog inte så mycket mer nu....

 

Men vi får se vad vi kommer fram till när jag väl kommer tillbaka från min nuvarande sjukskrivning.

Har en tid hos en läkare i Gävle den 14 mars och då hoppas jag verkligen på det bästa.

Tebaka till jobbe igen den 18 mars...
Får hoppas att det fungerar denna gång och att jag inte behöver vara hemma längre.
Jag orkar inte vara hemma heller.
Jag är en väldigt social människa av mig och att inte ha folk hos mig, gör mig galen.

 

Sitter och dricker mitt morgonkaffe nu och lyssnar så klart på bandit rock \m/\m/

Får se vad som händer ikväll..
Hoppas på sällskap i alla fall, men det lär märkas. 

 

Stängde av mina två halva hjärnceller igår och somnade ganska fort efter det...;)
Förlåt till er alla som försökte få kontakt med mig igår...
Men ibland behöver även jag vara för mig själv...

Förlåt för detta....

Jag vill så gärna kunna vara där för mina vänner, men ibland så orkar inte ens jag med detta. 
Jag gör mitt bästa med att vara där för er hela tiden, men ibland så går även jag in i väggen tyvärr..:/

Jag hoppas att ni inte blir allt för arg på mig för att jag inte alltid finns för er..
Men ni betyder så oerhört mycket för mig att jag inte vill förlora er för allt i världen!!
Ni är mina livlinor, ni får mig att orka med livet och allt som händer i det...

 

Det finns en speciell person i mitt liv som gör att jag blir glad och varm i hela kroppen..
Denna person har funnits ett tag och jag kommer nog att vänta tills den dagen jag känner mig redo

innan jag ens försöker...

För just nu har jag alldeles förmycket med mig själv....

Semester är sökt i slutet på april och jag tror att det blir en sväng uppåt i landet istället för i neråt.

Tror det blir bäst så...

Men vet inte än hur jag ska göra faktiskt..
Vi får se hur det blir med den saken...

 

Dags å göra sig iordning så att man ser ut som en människa idag också...
Så man slipper skrämma både tanter och barn idag, fast det är kanske det jag gör...;)

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards