Alla inlägg den 18 mars 2013

Av swedenbitch - 18 mars 2013 22:22

Efter sjukskrivningen är avklarad. De va tufft ett tag, men jag kämpade igenom dagen.
Hade smärtor som int va av denna värld, men ja kämpade ändå :-)
Är nu sjukskriven 25% å kommer jobba 75% vilket är det bästa för mig och min rygg just nu.

Jobb imorrn igen. Schemat är ändrat, så det känns skönt faktiskt. Fått schema för april också, så de e skönt de med, så man kan planera lit hur man ska göra om man vill hitt på något ;-)

Annars e det väl relativt bra. Jag lever i alla fall :-) Vilket e positivt i en viss bemärkelse haha

Men jag är väldigt trött och slut i kroppen :-/
Så nu blir det god natt för min del.
Tänker på dig <3
Puss

Av swedenbitch - 18 mars 2013 06:26

Att återgå till vardagen å få in rutinerna igen. Det är inte lätt alla gånger, men förhoppningsvis så blir det bättre med tiden.

Iväg å bröka på jobbe en sväng idag ;)
Med både chefen å min vän Adam ;-)
Får bara hoppas att ryggen håller hela dagen :-/ Har redan värk å de e int roligt alls :-( Medicin intagen, men skull behöva injektioner istället, då de funker bättre på mig än tabletter, men men, får göra det bästa av situationen.

Näe, söva lit kanske
Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards