Alla inlägg under mars 2013

Av swedenbitch - 8 mars 2013 15:35

Slår för dig. Mitt hjärta tillhör dig.
Mitt hjärta har alltid varit ditt.
Mitt hjärta kommer alltid slå för dig
Du är den som förstår mig och du kan även se på mig om det är något.
Du hör på mig om jag är ledsen elr glad.
Du finns alltid där för mig oavsett vad, men ändå kan jag inte tynga ner dig med mina problem.
Du har det jobbigt nu och jag vill vara din styrka, din energi för att klara denna prövning som livet ställt på dig.

You will always be in my heart <3

Av swedenbitch - 8 mars 2013 08:29

Inge ovanligt när det gäller mig...

Så less bara att det ska hända hela tiden.
Man tror att de är ens vänner, men när de får chansen så är de där med kniven.

Jag fattar inte hur folk fungerar.

Visst, de finns idioter överallt, men detta tar då priset faktiskt.


Jag lägger ner allt som har med vänner, kärlek och familj att göra. 
De vänner jag har och som står mig närmast är underbara.
Kärlek är nog inget för mig...

Finns en person som jag verkligen vill ha.
Hans ögon är de underbaraste som finns. 
Blir alldeles knäsvag när jag ser in i dem...Men just nu är varken jag elr han redo för något

Sen får vi se hur det blir

 

Just nu ska jag försöka att deala med personen ifråga som hellre lyssnar på rykten än på mig.
Får hoppas att de funker i alla fall...

Men nu blir det ett bad å sen invänta svar från personen ifråga. 

Jag tänker på dig och vill ha dig hos mig. 
Jag vet att du tycker det är jobbigt när jag uttrycker mina känslor, 

men jag kan inget annat göra, då jag verkligen har starka känslor för dig. 

 

Av swedenbitch - 7 mars 2013 19:38

Jag förstår mig verkligen inte mig på pojkar elr förhållanden alls faktiskt...

De måste finnas en manul till dem...

Jag fattar då inget just nu i alla fall...

Men det är väl inte meningen att jag ska förstå mig på pöjkarna heller
För de har nog precis samma problem som jag har...
De förstår sig på en annan...
Men jag fattar verkligrn inte hur vissa funkar...

En del säger att de vill vara vän med en, men oftast så leder vänskapen vidare till något som inte besvarat från den andra.
Eller så är man väldigt bra vänner och de stannar vid vänskap, men att den ena parten blir svarsjuk när den

andra skaffar flick/pojkvän.

Är det inte meningen att man ska vara glad för den andres skull??
Är det jag som har missat något kanske???

Men men....

 

Lit annat skit ska man väl pränta ner också...
Sitt o drick kaffe o funderar på om jag ska åk till underbaraste å mysa lit ikväll...
Måst dock förbi ett ställe innan jag åker dit...
Men jag vet inte hur jag ska göra??
Ska jag åka dit å risktera att bli väckt kl. 7 imorrn elr ska jag stanna hemma å vakna kl 7 ändå...

Tror jag åker till underbaraste å myser lit...
Slitter ensamheten då i alla fall...
Jag önskar du var hos mig, så jag kunde visa för dig hur mycket du betyder för mig.
Jag blir generad av att bara tänka på dig...Hihi..

 

Puss puss

 

Av swedenbitch - 6 mars 2013 20:12

Kom å ta bort smärtan som ja har i ryggen :'( Ja har mediciner, men de hjälper int längre :-( Jag tar dem 4 ggr om dagen, för att vara smärtlindrad, men de hjälper bara ett tag.

Kom å bryt av mig ryggen någon :-( Vill verkligen int mer nu. Orkar dessutom inge mer heller. Jag har ont till å från hela tiden :-/ Tid hos läkarn nästa vecka å ja hoppas verkligen ja får den hjälp ja behöv nu.

Mitt hjärta slår för dig
Mitt hjärta kommer alltid tillhöra dig
Du har mitt hjärta i dina händer, vårda det ömt.

Puss

Av swedenbitch - 6 mars 2013 10:04

Igår när jag stod på balkongen och kollade upp emot stjärnhimlen, såg jag att det fattades två stjärnor.
Dessa stjärnor har de satt i dina ögon.
När jag ser in i dina ögon ser jag lycka, kärlek, värme och trygghet.
Dina ögon är spegeln till din själ.
Tittar man djupt i dina ögon ser man en själ av godhet och ärlighet.

Du är den jag vill leva med.
Du är den som får mitt hjärta att slå extra hårt.
Du är allt jag önskat mig.
Utan dig skulle det inte vara värt att leva. Tack för att du är en del av mitt liv <3

Jag saknar dig varje dag.
Jag tänker på dig varje sekund.
Jag vill ha dig i min närhet.
Jag vill somna bredvid dig
Jag vill vakna bredvid dig

Puss <3

Av swedenbitch - 5 mars 2013 21:47

Å ja har bara tagit det lugnt idag. Varit me den underbaraste, Goliath hela dagen, medans gubbarna ha fixat å donat.
Sover hos kissen inatt, innan det är dags för mig att bege mig hem till mig. Just nu ligg han här å snarkar bredvid mig i soffan. Go katten <3
Han e så lik sin bror, RIP Tarzan RIP..
Saknar den katten väldigt mycket.

Livet går framåt för mig.
Svävar på mina rosa moln å är kär :-) Äkta kärlek försvinner inte så lätt. Det jag känner för den här person, är äkta. Jag kan till å med säga de magiska orden till den personen. Men tar det hellre lugnt så får tiden utvisa vad som händ.

Nu ska ja ta å krypa ner under täcket å ta gokatten med mig.

Av swedenbitch - 5 mars 2013 10:55

Av att vara kär är så underbar. Man svävar på rosa små moln och man mår underbart :-) Ett leende på läpparna hela tiden å tindrande ögon.

Fick medicin igår då ja va te läkarn å de funk jättebra. Är så smärtlindrad i ryggen att ja skull kunna ramla å de int skull kännas.
Men men, ska va försiktig. Har ramlat tillräckligt många gånger denna vinter att ja har tappat räkningen haha

Näe, dags för nått att ät kanske.
Hörs syns å allt sånt där...

Av swedenbitch - 4 mars 2013 16:17

Att äntligen bli trodd :-) En akuttid på Hc och medicin för ryggen. Träff med läkare den 14:e å de verkar som om de gå framåt för mig med.

De kan verka som om ja e upp i de blå å svävar å de bero på medicinen. Men den hjälper verkligen mig. Jag är smärtlindrad å ja känner mig härlig go i huvve ;-)
Skull kunna få den argaste, ledsnaste personen på jorden å bli gla nu ja ;-)
Humöret är på topp å dessutom slår mitt hjärta extra just nu. Jag är nämligen kär, å då menar jag verkligen kär...hihi

Puss puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards