Alla inlägg den 15 mars 2013

Av swedenbitch - 15 mars 2013 20:43

Dig finns inom mig hela tiden :-(
Jag skulle inte klara av att leva om du försvann ur mitt liv.
Du ger mig så mycket tillbaka å du finns där för mig oavsett vad.
Jag finns alltid för dig oavsett tid på dygnet.

Du har en plats i mitt hjärta och där kommer du att finnas till den dagen jag inte finns längre. Du finns å kommer alltid finnas i mitt hjärta <3

Jag är fortfarande kär å ja får fjärilar i magen när jag ser din bild hihi
Jag tror jag aldrig riktigt känt såhär tidigare för någon. Kärlek kan vara underbart, men det kan även vara något hemskt.
Jag lever på den bra känslan just nu, även fast de finns stunden jag har mörka tankar om kärlek å saknad :-/

Näe, nu ska ja slut pladdra...
Puss <3

Av swedenbitch - 15 mars 2013 12:22

Mina tankar kanske :-/
Det är så mycke som snurrar i huvvet på mig just nu att ja vet int vart, när elr hur ja ska hinn me allt faktiskt :-(

Jag försöker ställa upp för dem som verkligen behöver mig, försöker vara en bra vän å lyssnare. Finns för dem 24/7.
Men det känns som om jag int räcker till ändå :'(
Att det är någon som blir ledsen, besviken, sårad, arg för att jag inte finns där just då...
Jag önskar verkligen ja kunde dela på mig å vara hos alla samtidigt...
Jag går hellre på knäna än låter någon av mina vänner göra det...

Jag älskar verkligen er å ni betyder så mycket för mig. Kärlek till er alla <3

Sen en sak som ja har funderat på är; hur kan man sakna någon som man aldrig varit tillsammans med??? Jag förstår inte riktigt den ekvationen ja :-/

Men men, ska fundera vidare på den medans ja ligg här i mitt underbara, sköna skumbad :-)

Miss you <3

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards